Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜακρής, Σπυρίδωνel
dc.contributor.authorΚαρούλη-Παρδάλα, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2020-01-10T12:56:09Z-
dc.date.available2020-01-10T12:56:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23703-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ φιλοσοφική προσέγγιση της Ετερότητας στη φιλοσοφία των Derrida και Levinas είναι ένα σημαντικό βοήθημα στην αντιμετώπιση της σύγχρονης κοινωνικής πολυπλοκότητας στην κοινωνία και στην εκπαίδευση και αποτελούν θεμέλιο για την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου ηγεσίας. Η συστηματική μελέτη, ο διαρκής στοχασμός και η προσέγγιση των ιδεών και το βάθος της σκέψης των φιλοσόφων οδηγεί στον επαναπροσδιορισμό μεταρρυθμιστικών κατευθύνσεων από την πλευρά του ηγέτηel
dc.format.extent138el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕτερότηταel
dc.subjectΚοινωνική πολυπλοκότηταel
dc.subjectΕυθύνηel
dc.subjectΑποδοχή του άλλουel
dc.subjectΗγεσίαel
dc.subjectΗθικήel
dc.titleΗ πρόσληψη της ετερότητας και η ανταπόκριση στα αιτήματά της : η άσκηση της ηγεσίας στις συνθήκες της σύγχρονης κοινωνικής πολυπλοκότηταςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarouliPardalaPhotiniMsc2019.pdf3.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons