Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23698
Author: Δρογίδης, Δημήτριος
Title: Η ταυτότητα της εκπαιδευτικής ηγεσίας σε διαπολιτισμικό περιβάλλον
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Abstract: Η έρευνα με θέμα: «Η ταυτότητα της εκπαιδευτικής ηγεσίας σε διαπολιτισμικό περιβάλλον» ανοίγει νέες ερευνητικές ατραπούς, που σχετίζονται τόσο με την πολιτική που ασκείται σε καθένα από τα κράτη υποδοχής των μεταναστών / προσφύγων όσο και με τις πολιτικές ενσωμάτωσης που εφαρμόζονται. Η ταυτότητα της εκπαιδευτικής ηγεσίας σε τέτοιο περιβάλλον δεν μπορεί να είναι η ίδια με αυτήν που ήτανε στο παρελθόν, διότι μπαίνουν καινούργιες προτεραιότητες, που αλλάζουν τον προσανατολισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτή η αλλαγή έχει σχέση τόσο με τη φιλοσοφία όσο και με τη φυσιογνωμία των εκπαιδευτικών οργανισμών, έχοντας σαν κύριο γνώμονα, να εξυπηρετήσει τα νέα κοινωνικά δεδομένα που διαμορφώνονται. Υπάρχει διαφορετική προσέγγιση του φαινόμενου της διαπολιτισμικότητας όταν πρόκειται για μετανάστες σε σχέση με τα δεδομένα των προσφυγικών ροών και αυτό σχετίζεται με την μονιμότητα ή προσωρινή παρουσία στο χώρο υποδοχής. Πάνω σε αυτή τη διαφοροποίηση είμαστε υποχρεωμένοι να εξετάσουμε διαφορετικά πλαίσια προσεγγίσεις του διαπολιτισμικού φαινομένου. Σημαντικές διαφορές παρουσιάζουν επίσης οι αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών απέναντι στην εικόνα του άλλου που είναι ξένος και έρχεται κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις θα παραμείνει για μεγάλο ή μικρό βοήθημα σε μία περιοχή
Keywords: Ηγεσία
Εκπαίδευση
Διαπολιτισμικότητα
Μοντέλα
Πολιτισμός
Κοινωνία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DrogidisDimitrisMsc2019.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.