Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23695
Author: Τσανίδου, Αναστασία
Title: Θεωρίες νευρωνικής ανακύκλωσης σε κοινωνικο-συναισθηατικές και γνωστικές όψεις της μάθησης και των διαταραχών της : νευροεπιστημονικά ευρήματα και εκπαιδευτικές προεκτάσεις
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης
Supervisor: Οκαλίδου, Αρετή
Abstract: Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διενεργηθεί μια μελέτη αναφορικά με τον ρόλο των κοινωνικών συναισθημάτων στη μάθηση, τα οποία εξελίχθηκαν για να εξυπηρετήσουν τους σκοπούς της ανθρώπινης επιβίωσης, σε συνάρτηση με γνωστικές διεργασίες όπως η ανάγνωση και τα μαθηματικά, οι οποίες είναι πρόσφατα εξελικτικά επιτεύγματα για να έχουν δημιουργήσει εξειδικευμένες σχετικές φλοιώδεις συναθροίσεις. Διερευνώνται πιθανές αρνητικές συνέπειες του γεγονότος αυτού στην ανάπτυξή τους, λαμβάνοντας υπόψη τις θεωρίες νευρωνικής ανακύκλωσης. Για τους σκοπούς αυτούς επιλέχθηκε ως μεθοδολογία η ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας, εφαρμόζοντας με αυτόν τον τρόπο μια ποιοτική έρευνα δευτερογενών δεδομένων. Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι τα συναισθήματα, τα οποία επηρεάζονται από τον πολιτισμό και την εμπειρία των ατόμων, δεν μπορούν να αποκλείονται από την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς λειτουργούν υποστηρικτικά στις γνωστικές διεργασίες. Επιπλέον, υπογραμμίζεται και η αναγκαιότητα δόμησης στρατηγικών που θα συνδυάζουν τα ευρήματα των νευροεπιστημών για τη μάθηση, τις διαταραχές της γλώσσας και των μαθηματικών, και της επίδρασης των συναισθημάτων.
Keywords: Κοινωνικά συναισθήματα
Γνωστικές διεργασίες
Ανάγνωση
Μαθηματικά
Διαταραχές μαθηματικών
Νευρωνική ανακύκλωση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsanidouAnastasiaMsc2019.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons