Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΠαυλίδου, Ζωήel
dc.date.accessioned2019-12-16T11:09:09Z-
dc.date.available2019-12-16T11:09:09Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23664-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΜέσω της παρούσας έρευνας επιδιώκεται η ανάδειξη χρησιμότητας των Νέων Τεχνολογιών στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία αυτή εκπονήθηκε λόγω του ενδιαφέροντος για τη διαχείριση της πολιτισμικής ετερογένειας στα σχολεία, η οποία δημιουργήθηκε στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες και άλλαξε τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις. Ασχολήθηκε με παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές που συμβάλλουν στη διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας στη σχολική τάξη κυρίως με την αξιοποίηση κάποιου τεχνολογικού εργαλείου ή ψηφιακού μέσου. Αρχικά, διερευνήθηκαν πρακτικές και εκπαιδευτικά μοντέλα που εφαρμόστηκαν στο παρελθόν γι' αυτό το σκοπό, καθώς και η σημασία εμπλοκής των αλλοδαπών μαθητών σε καινοτόμες, συνεργατικές διδακτικές προσεγγίσεις, επιδιώκοντας την προώθηση της σχολικής τους προόδου. Στο ερευνητικό μέρος, παρουσιάζεται μια ποιοτική έρευνα σχετικά με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, η οποία πραγματοποιήθηκε με ημιδομημένες τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε εκπαιδευτικούς που έχουν εργαστεί σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα. Σκοπός της ήταν να διαπιστώσει ποια τεχνολογικά εργαλεία χρησιμοποιούνται και πώς αυτά αξιοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς στις Τάξεις Υποδοχής. Τα αποτελέσματά της έδειξαν πως οι εκπαιδευτικοί, παρόλο που εφαρμόζουν ορισμένες πρακτικές, δεν ακολουθούν το διαπολιτισμικό μοντέλο όπως προτείνεται μέσα από την ακαδημαϊκή βιβλιογραφία και δεν αξιοποιούν ικανοποιητικά τις νέες τεχνολογίες στην τάξη υποδοχής, παρά τις τεχνολογικές τους γνώσεις, λόγω έλλειψης της απαραίτητης υλικοτεχνικής υποδομής και την ανεπαρκή επιμόρφωση.el
dc.format.extent177el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectδιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΤάξη υποδοχήςel
dc.subjectΠολυπολιτισμικότηταel
dc.titleΝέες τεχνολογίες και διαπολιτισμική εκπαίδευση : αξιοποίηση των ΤΠΕ στις πολυπολιτισμικές τάξεις υποδοχής στην Α/θμια εκπαίδευσηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaulidouZoiMsc2019.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons