Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΜουρατίδου, Εύαel
dc.date.accessioned2019-12-12T23:23:27Z-
dc.date.available2019-12-12T23:23:27Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23656-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη εποχή, το διαδίκτυο χρησιμοποιείται για πολλούς λόγους και όχι μόνο για την συλλογή και ανταλλαγή πληροφοριών, αλλά και για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Μέσω των εργαλείων που προσφέρει συμβάλλει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητάς τους αλλά και στην ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου. Ένα από τα εργαλεία που προέκυψαν λόγω της ύπαρξης και αύξησης της χρήσης του διαδικτύου, είναι το digital marketing ή αλλιώς «ψηφιακό μάρκετινγκ» το οποίο βοηθά και υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στην ηλεκτρονική τους παρουσία. Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια ανάλυσης της σχέσης μεταξύ ψηφιακού μάρκετινγκ και διεθνούς εξαγωγικού εμπορίου.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectDigital marketingen
dc.subjectΕξαγωγέςel
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΕξαγωγικό εμπόριοel
dc.titleΟ ρόλος του digital marketing στο εξαγωγικό εμπόριοel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MouratidouEuaMsc2019.pdf2.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons