Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23656
Author: Μουρατίδου, Εύα
Title: Ο ρόλος του digital marketing στο εξαγωγικό εμπόριο
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Supervisor: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Abstract: Στη σύγχρονη εποχή, το διαδίκτυο χρησιμοποιείται για πολλούς λόγους και όχι μόνο για την συλλογή και ανταλλαγή πληροφοριών, αλλά και για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Μέσω των εργαλείων που προσφέρει συμβάλλει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητάς τους αλλά και στην ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου. Ένα από τα εργαλεία που προέκυψαν λόγω της ύπαρξης και αύξησης της χρήσης του διαδικτύου, είναι το digital marketing ή αλλιώς «ψηφιακό μάρκετινγκ» το οποίο βοηθά και υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στην ηλεκτρονική τους παρουσία. Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια ανάλυσης της σχέσης μεταξύ ψηφιακού μάρκετινγκ και διεθνούς εξαγωγικού εμπορίου.
Keywords: Digital marketing
Εξαγωγές
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Εξαγωγικό εμπόριο
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MouratidouEuaMsc2019.pdf2.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons