Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23656
Συγγραφέας: Μουρατίδου, Εύα
Τίτλος: Ο ρόλος του digital marketing στο εξαγωγικό εμπόριο
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Στη σύγχρονη εποχή, το διαδίκτυο χρησιμοποιείται για πολλούς λόγους και όχι μόνο για την συλλογή και ανταλλαγή πληροφοριών, αλλά και για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Μέσω των εργαλείων που προσφέρει συμβάλλει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητάς τους αλλά και στην ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου. Ένα από τα εργαλεία που προέκυψαν λόγω της ύπαρξης και αύξησης της χρήσης του διαδικτύου, είναι το digital marketing ή αλλιώς «ψηφιακό μάρκετινγκ» το οποίο βοηθά και υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στην ηλεκτρονική τους παρουσία. Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια ανάλυσης της σχέσης μεταξύ ψηφιακού μάρκετινγκ και διεθνούς εξαγωγικού εμπορίου.
Λέξεις Κλειδιά: Digital marketing
Εξαγωγές
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Εξαγωγικό εμπόριο
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MouratidouEuaMsc2019.pdf2.6 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons