Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΤσακίρη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2019-11-29T21:09:35Z-
dc.date.available2019-11-29T21:09:35Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23514-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτών ενηλίκων για τα οφέλη και τις δυσκολίες επιμόρφωσης ατόμων τρίτης ηλικίας με χρήση εκπαιδευτικής πλατφόρμας e-learning. Οι ηλικιωμένοι στην Ελλάδα αποτελούν ένα σημαντικό τμήμα του πληθυσμού, του οποίου οι εκπαιδευτικές ανάγκες συχνά αγνοούνται (Αλεξανδράκης & Αλεξανδράκης, 2018). Με την εκπαίδευση ενηλίκων οι ηλικιωμένοι προσπαθούν να ενταχθούν στη δια βίου μάθηση, με αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια να παρατηρείται είσοδος όλο και μεγαλύτερης μερίδας ατόμων τρίτης ηλικίας στην εκπαίδευση (Σαρακατσιανού, 2017). Παράλληλα με την ένταξη τους στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση, οι ηλικιωμένοι έρχονται σε επαφή και με τις ΤΠΕ. Μέσω της τεχνολογίας γνωρίζουν σιγά σιγά και εξοικειώνονται και με την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Στην εκπαίδευση ενηλίκων είναι αρκετά διαδεδομένη πλέον η χρήση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε προγράμματα επιμόρφωσης. Είναι εύλογο ότι πολλοί εκπαιδευτές ενηλίκων προβληματίζονται για τη χρήση ή μη της εξ αποστάσεως διδασκαλίας σε τάξεις που φοιτούν άτομα τρίτης ηλικίας, όσον αφορά το βαθμό ανταπόκρισής τους σε κάτι νέο και διαφορετικό από ότι έχουν συνηθίσει μέχρι σήμερα. Επίσης και τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας εμφανίζονται διστακτικοί και αντιμετωπίζουν καχύποπτα και πολλές φορές με τρόμο τα τεχνολογικά μέσα σε προγράμματα επιμόρφωσης. Στην παρούσα έρευνα μελετώνται ακριβώς και καταγράφονται οι αντιλήψεις και οι δισταγμοί των εκπαιδευτών στην υλοποίηση ενός προγράμματος επιμόρφωσης ηλικιωμένων μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Παρουσιάζονται οι δυσκολίες που υπήρξαν, τα θετικά που αποκόμισαν και οι δύο πλευρές και τελικά η σημασία όλων αυτών για την ομαλή επανένταξη των ατόμων τρίτης ηλικίας στην εκπαίδευση.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤρίτη ηλικίαel
dc.subjectΕκπαιδευτές ενηλίκωνel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subjectΠλατφόρμα τηλεκπαίδευσηςel
dc.subjectΤΠΕel
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών ενηλίκων για τα οφέλη και τις δυσκολίες επιμόρφωσης ατόμων τρίτης ηλικίας με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsakiriAikateriniMsc2019.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons