Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23482
Author: Κεραμάρη, Αικατερίνη
Title: Η θεωρία της συμπεριφοράς καταναλωτή στις χρηματοοικονομικές αγορές: η περίπτωση του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οικονομική Επιστήμη
Supervisor: Κύρτσου, Αικατερίνη
Abstract: Η θεωρία της συμπεριφοράς καταναλωτή αποτελεί μία προσπάθεια προσέγγισης του τρόπου με τον οποίο συμπεριφέρεται ο κάθε καταναλωτής, λαμβάνοντας υπόψη τις παραμέτρους εκείνες οι οποίες προσδιορίζουν τη συμπεριφορά και τις επιλογές του. Αποτελεί μία θεωρία η οποία βρίσκει τις ρίζες της στο παρελθόν, η οποία δεν παραμένει στάσιμη και συνεχώς εξελίσσεται σύμφωνα με τις ανάγκες του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος της εκάστοτε αγοράς. Στα πλαίσια συγγραφής της παρούσας μελέτης εξετάζεται η περίπτωση της θεωρίας συμπεριφοράς του καταναλωτή στα πλαίσια των χρηματοοικονομικών αγορών. Για τους σκοπούς ολοκλήρωσης της παρούσας εργασίας επιχειρήθηκε η βιβλιογραφική επισκόπηση, μέσω της θεωρητικής παρουσίασης των σημαντικότερων ζητημάτων που απασχολούν το συγκεκριμένο θέμα. Η εργασία διαχωρίζεται σε δύο διαφορετικά μέρη, όπου στο πρώτο λαμβάνει χώρα η παρουσίαση της θεωρίας της συμπεριφοράς καταναλωτή και έννοιες που την προσδιορίζουν, ενώ στο δεύτερο μέρος η μελέτη επικεντρώνεται στην παρουσίαση του δείκτη καταναλωτικής συμπεριφοράς (consumer sentiment). Αξίζει να σημειωθεί ότι για την ανάλυση του δείκτη αντλήθηκαν δεδομένα από την βάση Fred Saint Louis με μηνιαία συχνότητα, από τον Ιανουάριο του 1978 μέχρι το Δεκέμβριο του 2018.
Keywords: Καταναλωτική συμπεριφορά
Θεωρία καταναλωτή
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Οικονομική Επιστήμη (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KeramariAikateriniMsc2019.pdfΗ θεωρία της συμπεριφοράς καταναλωτή στις χρηματοοικονομικές αγορές: Η περίπτωση του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης1.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons