Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ) Collection home page

Browse
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 170
Issue DateTitleAuthor(s)
2025Η ψυχολογική ευημερία των εκπαιδευτικών και η επίδραση των στυλ ηγεσίας στην επίτευξή της: μια εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣιώντα, Ελένη
2024Ενσυναίσθηση και αυτο-αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΓαλαχουσίδου, Ευαγγελία
2024Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον ρόλο του διευθυντή στην επικοινωνία και στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματοςΣιακαλλή, Μαρία; Ανδρούτσου, Δέσποινα
2024Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επιθετικότητα και τον σχολικό εκφοβισμό.Πηλαβάκη, Άντρια
2024Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση.Πασχαλίδης, Γεώργιος
2024Υβριδική ηγεσία και συμπεριληπτική εκπαίδευση. Μια εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των (υπο)διευθυντών/ντριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Πιερίας και του νομού Ηρακλείου.Χανδόλια, Φωτεινή
2024Απόψεις σχολικών ψυχολόγων για την αναγκαιότητα του ρόλου τους στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.Δισερή, Αναστασία
2024Προσωπική αξιολόγηση των χαρακτηριστικών, των κινήτρων και των δυσκολιών για την επιχειρηματικότητα από υποψήφιους εκπαιδευτικούς.Ματζιούνης, Θεόφιλος
2024Αντιλήψεις διευθυντών και υποδιευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το ρόλο της ηγεσίας στη διαχείριση συγκρούσεων στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό και διαπολιτισμικό σχολείο.Πασχαλάκης, Γεώργιος
2024Διερεύνηση του ευ ζην και της εργασιακής δέσμευσης των ελλήνων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΤυφλιώρη, Ασπασία
2024Διαχείριση, εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού: ο ρόλος και οι απόψεις των HR Managers ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων στην ΕλλάδαΒερτούδου, Βενιζέλα
2024Διοίκηση ολικής ποιότητας στην εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κεντρικής ΜακεδονίαςΤσίφτση, Ανθούλα
2024Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης σύμφωνα με τις απόψεις των εκπαιδευτικών-φροντιστών.Τσαμάδης, Κωνσταντίνος
2024Διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της συμπερίληψης στην γενική τάξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςΑνδρέου, Βασιλική
2024Μορφές εκφοβισμού στην εκπαίδευση και ο ρόλος του διευθυντή ηγέτηΠαληογιάννη, Ελένη
2024Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: αντιλήψεις και στάσεις Ελλήνων εκπαιδευτικών για το ζήτημα της αξιολόγησης σύμφωνα με τον νόμο 4823/2021Νικητίδου, Αλεξάνδρα
2024Η επίδραση των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Κοινωνικού Ινστιτούτου Ενεργών Πολιτών Ελλάδoς (Κ.Ι.Ε.Π.Ε.) στον βαθμό της ψυχικής ανθεκτικότητας και της αίσθησης μοναξιάς των ενηλίκων επιμορφωμένων δια βίου μάθησης.Μιχαλούδη, Θεοδώρα
2024Χρήση φορητών συσκευών στη διδασκαλία: συγκριτική μελέτη των απόψεων καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θεωρητικής και θετικής κατεύθυνσηςΣαμαράς, Δημοσθένης
2024Ψηφιακές δεξιότητες και οργανωσιακή αλλαγή στο ανθρώπινο δυναμικό των εκπαιδευτικών υπηρεσιών του δημοσίου τομέαΕλληνίδου, Στέλλα
2024Οι προσωπικοί και εργασιακοί παράγοντες που επηρεάζουν την κινητοποίηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σχετικά με εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σεξουαλικής κακοποίησηςΧατζηγιαννάκου, Αφέντρα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 170

Recent Submissions

Διερεύνηση της σχέσης της ψυχολογικής ενδυνάμωσης με την ικανοποίηση και τη δέσμευση στην εργασία των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Σχέσεις νοήματος ζωής, συναισθηματικής εργασίας και επαγγελματικής ικανοποίησης: έρευνα σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Εκπαίδευση και επιχειρηματικότητα: η επίδραση της εκπαίδευσης στην ένταξη των νέων στα προγράμματα ΕΣΠΑ νεανικής επιχειρηματικότητας.

Το στυλ ηγεσίας που απαντάται στα διοικητικά στελέχη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Θεσσαλονίκης

Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των διαστάσεων του τεχνολογικού άγχους (technostress) και της ψυχικής ανθεκτικότητας (resilience) των εκπαιδευτικών δημόσιων σχολείων