Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΠουλαδάκη, Χριστίναel
dc.date.accessioned2019-11-12T11:43:21Z-
dc.date.available2019-11-12T11:43:21Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23441-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία αφορά την τάξη χωρίς χαρτί και συγκεκριμένα, πώς οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) μπορούν να σταθούν μόνες τους μέσα σε μια τάξη ενηλίκων χωρίς χαρτί και μολύβι. Πιο ειδικά, διερευνούνται οι απόψεις και οι θέσεις των φοιτητών του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή» του Πανεπιστημίου Μακεδονίας σχετικά με το αν οι ΤΠΕ ως κύριο μέσο διδασκαλίας κι εκμάθησης είναι εύκολο και παράλληλα επιτυχές να ενταχθούν μέσα σε μία τάξη ενηλίκων, ποιες είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις και με ποιον τρόπο διαμορφώνουν τη διάθεση και το ενδιαφέρον των ενηλίκων για μάθηση. Επίσης, διερευνάται το κέρδος τόσο του/ης εκπαιδευτικού της τάξης όσο και των ίδιων των εκπαιδευομένων. Επιπροσθέτως, παρουσιάζονται οι απόψεις των φοιτητών και των δύο κατευθύνσεων (Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) σχετικά με το αν το evernote.com ως ένα λογισμικό σημειωματαρίου είναι ικανό να αντικαταστήσει το πρόχειρο τετράδιο, αν ναι ποιες είναι οι δυνατότητες που προσφέρει στους χρήστες και αν όχι ποια είναι τα μειονεκτήματά του. Το ίδιο ακριβώς διερευνάται και για το kahoot, αν δηλαδή ως ένα λογισμικό αξιολόγησης μπορεί να αντικαταστήσει τα τεστ και τα διαγωνίσματα και αν έχει τη δυνατότητα να παραγκωνίσει το άγχος των εκπαιδευομένων.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤάξη χωρίς χαρτίel
dc.subjectΤΠΕel
dc.subjectΕνήλικοιel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΜάθησηel
dc.subjectΛογισμικό σημειωματαρίου (evernote.com)el
dc.subjectΛογισμικό αξιολόγησης (kahoot)el
dc.titleΗ τάξη χωρίς χαρτί : απόψεις και θέσεις των φοιτητών του ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PouladakiChristinaMsc2019extra1.zipΥποστήριξη Εργασίας1.08 MBzipView/Open
PouladakiChristinaMsc2019.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons