Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23432
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΜπέζα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2019-11-08T12:10:33Z-
dc.date.available2019-11-08T12:10:33Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23432-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ αγορά των ηλεκτρονικών φαρμακείων παρουσιάζει αλματώδη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια παγκοσμίως αλλά και ειδικότερα στην Ελλάδα. Η υψηλή κατάταξη των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, ειδικά σε μια τόσο ανταγωνιστική κατηγορία, κρίνεται απαραίτητη. Όσο υψηλότερες θέσεις καταλαμβάνει το ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο μεγαλύτερη επισκεψιμότητα αποκτά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ενδυνάμωση του εμπορικού της σήματος (brand name) καθώς επίσης και την αύξηση των πωλήσεων του. Η υψηλή κατάταξη των ιστοσελίδων επιτυγχάνεται με την διαδικασία της βελτιστοποίησης τους στις μηχανές αναζήτησης ,όχι για τις πληρωμένες διαφημίσεις, αλλά για τα οργανικά αποτελέσματα. Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική διερεύνηση για την επιλογή των πιο σημαντικών κριτηρίων – παραγόντων και αναλύθηκε το κάθε ένα ξεχωριστά. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση του βαθμού που έχουν συμμορφωθεί τα ηλεκτρονικά φαρμακεία με τους κανόνες βελτιστοποίησης και τις επιπτώσεις που παρατηρούνται στις κατατάξεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Για αυτό τον σκοπό επιλέχθηκαν 11 online φαρμακεία – ηλεκτρονικά καταστήματα και χρησιμοποιήθηκαν 23 κριτήρια- παράγοντες. Τα κριτήρια χωρίζονται σε 5 ομάδες ( HTML, Content, Links, Architecture, Trust). Οι ιστότοποι βαθμολογήθηκαν, αρχικά, ανά κατηγορία για κάθε ένα από τα κριτήρια από το 1 έως το 5 σύμφωνα την κλίμακα Likert, για το επίπεδο συμφωνίας τους με όσα ορίζουν τα κριτήρια. Έπειτα, αθροίστηκαν όλες οι επιμέρους βαθμολογίες και παρατέθηκαν σε έναν ενιαίο πίνακα σε φθίνουσα σειρά. Ακόμα, αναζητήθηκε σε συγκεκριμένες λέξεις-φράσεις η κατάταξη των συγκεκριμένων online φαρμακείων στην μηχανή αναζήτησης της Google και καταγράφηκαν τα αποτελέσματα. Τέλος, πραγματοποιήθηκε σύγκριση των αποτελεσμάτων. Μετά την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε το συμπέρασμα πως οι εταιρείες που έλαβαν συνολικά την υψηλότερη βαθμολογία, σύμφωνα με την έρευνα, κατατάσσονται και στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google.el
dc.format.extent48el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectSearch engine optimizationen
dc.subjectΟργανικά αποτελέσματαel
dc.subjectOnline φαρμακείαel
dc.titleSearch engine optimization: συγκριτική μελέτη για την κατάταξη των online φαρμακείων στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BezaVasilikiMsc2019.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons