Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΤσουμάνης, Ανδρέαςel
dc.date.accessioned2019-10-22T11:40:41Z-
dc.date.available2019-10-22T11:40:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23411-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα του στρατηγικού προγραμματισμού μάρκετινγκ και των στρατηγικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υιοθετούν οι επιχειρήσεις σήμερα. Σε πρώτο επίπεδο προσεγγίζεται η έννοια της στρατηγικής και αποσαφηνίζεται εννοιολογικά ο όρος στρατηγικός σχεδιασμός. Στη συνέχεια, εξετάζονται τα τέσσερα στάδια που περιλαμβάνει η διαδικασία υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας ορίζεται η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, ενώ ταυτόχρονα διερευνώνται τα χαρακτηριστικά που αυτή φέρει. Κατόπιν, εξετάζεται ο συμπληρωματικός της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης όρος, που είναι τα ενδιαφερόμενα μέρη, εκείνα δηλαδή τα άτομα ή οι ομάδες ατόμων που επηρεάζονται άμεσα από την εφαρμογή της σε μία επιχείρηση. Σε επόμενο στάδιο μελετάται η εξελικτική πορεία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης μέσα από μία συνοπτική ιστορική αναδρομή. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται αξιολόγηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης , καθώς εξετάζεται ο αντίκτυπος της εφαρμογής της σε επίπεδο κοινωνικό, περιβαλλοντικό και οικονομικό, γίνεται εκτενής αναφορά στα πλεονεκτήματα που φέρει, ενώ μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση παρατίθεται η κριτική της από όσους δεν υποστηρίζουν την υιοθέτηση των πολιτικών της. Σε επόμενο επίπεδο, η παρούσα εργασία εστιάζει στην καπνοβιομηχανία μελετώντας την εξελικτική πορεία του καπνού από την καλλιέργεια του ως τη διάθεση του στο εμπόριο. Καταλήγοντας, η εν λόγω εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη της περίπτωσης της εταιρείας Παπαστράτος Α.Β.Ε.Σ., θυγατρικής της Philip Morris International, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο της καπνοβιομηχανίας. Καταλήγοντας, συζητούνται τα συμπεράσματα και οι προοπτικές αναφορικά με την σύγχρονη τάση για υιοθέτηση στρατηγικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τις επιχειρήσεις που καλούνται να δράσουν στην παγκόσμια αγορά επιδεικνύοντας κοινωνική υπευθυνότητα.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΠαπαστράτοςel
dc.titleΣτρατηγικός προγραμματισμός μάρκετινγκ και εταιρική κοινωνική ευθύνη : η μελέτη περίπτωσης της Παπαστράτος Α.Β.Ε.Σ.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsoumanisAndreasMsc2019.pdf649.21 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons