Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23411
Author: Τσουμάνης, Ανδρέας
Title: Στρατηγικός προγραμματισμός μάρκετινγκ και εταιρική κοινωνική ευθύνη : η μελέτη περίπτωσης της Παπαστράτος Α.Β.Ε.Σ.
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα του στρατηγικού προγραμματισμού μάρκετινγκ και των στρατηγικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υιοθετούν οι επιχειρήσεις σήμερα. Σε πρώτο επίπεδο προσεγγίζεται η έννοια της στρατηγικής και αποσαφηνίζεται εννοιολογικά ο όρος στρατηγικός σχεδιασμός. Στη συνέχεια, εξετάζονται τα τέσσερα στάδια που περιλαμβάνει η διαδικασία υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας ορίζεται η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, ενώ ταυτόχρονα διερευνώνται τα χαρακτηριστικά που αυτή φέρει. Κατόπιν, εξετάζεται ο συμπληρωματικός της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης όρος, που είναι τα ενδιαφερόμενα μέρη, εκείνα δηλαδή τα άτομα ή οι ομάδες ατόμων που επηρεάζονται άμεσα από την εφαρμογή της σε μία επιχείρηση. Σε επόμενο στάδιο μελετάται η εξελικτική πορεία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης μέσα από μία συνοπτική ιστορική αναδρομή. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται αξιολόγηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης , καθώς εξετάζεται ο αντίκτυπος της εφαρμογής της σε επίπεδο κοινωνικό, περιβαλλοντικό και οικονομικό, γίνεται εκτενής αναφορά στα πλεονεκτήματα που φέρει, ενώ μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση παρατίθεται η κριτική της από όσους δεν υποστηρίζουν την υιοθέτηση των πολιτικών της. Σε επόμενο επίπεδο, η παρούσα εργασία εστιάζει στην καπνοβιομηχανία μελετώντας την εξελικτική πορεία του καπνού από την καλλιέργεια του ως τη διάθεση του στο εμπόριο. Καταλήγοντας, η εν λόγω εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη της περίπτωσης της εταιρείας Παπαστράτος Α.Β.Ε.Σ., θυγατρικής της Philip Morris International, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο της καπνοβιομηχανίας. Καταλήγοντας, συζητούνται τα συμπεράσματα και οι προοπτικές αναφορικά με την σύγχρονη τάση για υιοθέτηση στρατηγικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τις επιχειρήσεις που καλούνται να δράσουν στην παγκόσμια αγορά επιδεικνύοντας κοινωνική υπευθυνότητα.
Keywords: Μάρκετινγκ
Παπαστράτος
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsoumanisAndreasMsc2019.pdf649.21 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons