Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΜαυροβίτης, Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2019-10-21T06:20:49Z-
dc.date.available2019-10-21T06:20:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23410-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, με σκοπό να τους ενημερώσουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Σκοπός της διαφήμισης δεν είναι μόνο η διατήρηση των ήδη υπαρχόντων πελατών , αλλά και η προσέλκυση νέων, µε απώτερο στόχο τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της επιχείρησης. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται όχι µόνο στο στάδιο της δημιουργίας του διαφημιστικού μηνύματος, αλλά και στην επιλογή του μέσου διαφήμισης το οποίο κρίνεται κατάλληλο για την εκάστοτε περίπτωση. Η παραδοσιακή διαφήμιση χρησιμοποιεί ως μέσα προβολής των διαφημιστικών μηνυμάτων την τηλεόραση, το ραδιόφωνο καθώς και τα έντυπα μέσα. Με την ανάπτυξη του διαδικτύου, οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους προώθησης των διαφημιστικών μηνυμάτων με ψηφιακό τρόπο. Στην παρούσα εργασία μελετάται η αποτελεσματικότητα των ψηφιακών διαφημιστικών πλαισίων (banners) μέσω μιας ποσοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε με χρήση ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Στην έρευνα, της οποίας τα δεδομένα συλλέχθηκαν ηλεκτρονικά, συμμετείχαν 110 άτομα, 55 γυναίκες και 55 άνδρες. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι οι συμμετέχοντες παρατηρούν περισσότερο τις διαφημίσεις banner από το θέμα και τη θέση τους και τη συνέχεια από παράγοντες όπως είναι η κίνηση, το χρώμα καθώς και το κείμενο-μήνυμα του banner. Οι συμμετέχοντες δεν ενθουσιάζονται με τις διαφημίσεις στα site, αλλά επιλέγουν διαφημιστικά banner προϊόντων από εταιρείες που γνωρίζουν, καθώς και από αυτά που έχουν παρατηρήσει σε άλλα διαφημιστικά μέσα.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΨηφιακά διαφημιστικά πλαίσιαel
dc.titleΚριτήρια αξιολόγησης των διαφημιστικών πλαισίων (banners) και παράγοντες του διαφημιστικού μηνύματος οι οποίοι ωθούν το χρήστη να αλληλεπιδράσει θετικά με το bannerel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MaurovitisPanagiotisMsc2019.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons