Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23410
Συγγραφέας: Μαυροβίτης, Παναγιώτης
Τίτλος: Κριτήρια αξιολόγησης των διαφημιστικών πλαισίων (banners) και παράγοντες του διαφημιστικού μηνύματος οι οποίοι ωθούν το χρήστη να αλληλεπιδράσει θετικά με το banner
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, με σκοπό να τους ενημερώσουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Σκοπός της διαφήμισης δεν είναι μόνο η διατήρηση των ήδη υπαρχόντων πελατών , αλλά και η προσέλκυση νέων, µε απώτερο στόχο τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της επιχείρησης. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται όχι µόνο στο στάδιο της δημιουργίας του διαφημιστικού μηνύματος, αλλά και στην επιλογή του μέσου διαφήμισης το οποίο κρίνεται κατάλληλο για την εκάστοτε περίπτωση. Η παραδοσιακή διαφήμιση χρησιμοποιεί ως μέσα προβολής των διαφημιστικών μηνυμάτων την τηλεόραση, το ραδιόφωνο καθώς και τα έντυπα μέσα. Με την ανάπτυξη του διαδικτύου, οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους προώθησης των διαφημιστικών μηνυμάτων με ψηφιακό τρόπο. Στην παρούσα εργασία μελετάται η αποτελεσματικότητα των ψηφιακών διαφημιστικών πλαισίων (banners) μέσω μιας ποσοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε με χρήση ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Στην έρευνα, της οποίας τα δεδομένα συλλέχθηκαν ηλεκτρονικά, συμμετείχαν 110 άτομα, 55 γυναίκες και 55 άνδρες. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι οι συμμετέχοντες παρατηρούν περισσότερο τις διαφημίσεις banner από το θέμα και τη θέση τους και τη συνέχεια από παράγοντες όπως είναι η κίνηση, το χρώμα καθώς και το κείμενο-μήνυμα του banner. Οι συμμετέχοντες δεν ενθουσιάζονται με τις διαφημίσεις στα site, αλλά επιλέγουν διαφημιστικά banner προϊόντων από εταιρείες που γνωρίζουν, καθώς και από αυτά που έχουν παρατηρήσει σε άλλα διαφημιστικά μέσα.
Λέξεις Κλειδιά: Διαφήμιση
Διαδίκτυο
Ψηφιακά διαφημιστικά πλαίσια
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MaurovitisPanagiotisMsc2019.pdf1.99 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons