Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτιοςel
dc.contributor.authorΚωστούδα, Κατερίναel
dc.date.accessioned2019-10-15T11:41:37Z-
dc.date.available2019-10-15T11:41:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23400-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΣε ένα συνεχώς απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον που όλο εξελίσσεται, το λιανικό εμπόριο προσπαθεί να ορθοποδήσει. Κάθε επιχείρηση και οργανισμός έχει ως μέγιστο σκοπό να αποφύγει τις δυσκολίες και τα λάθη και να μπορέσει να επιβιώσει και να εξελιχθεί. Για να μπορέσει να πραγματοποιήσει αυτό τον σκοπό, πρέπει να δημιουργήσει σωστές βάσεις και γέφυρες ανάμεσα σε όλα τα τμήματά της και να συνεργαστεί απόλυτα με όλο το ανθρώπινο δυναμικό της. Αυτός είναι ο σκοπός της εργασίας, να παρουσιάσει όλη την φιλοσοφία της διοίκησης ολικής ποιότητας σε συνεργασία με την διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και όλα αυτά με την επίβλεψη και επίδραση της διοίκησης του οργανισμού.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟλική ποιότηταel
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας και ανθρώπινου δυναμικού στον κλάδο του retailel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KostoudaKaterinaMsc2019.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons