Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23400
Συγγραφέας: Κωστούδα, Κατερίνα
Τίτλος: Διοίκηση ολικής ποιότητας και ανθρώπινου δυναμικού στον κλάδο του retail
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βούζας, Φώτιος
Περίληψη: Σε ένα συνεχώς απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον που όλο εξελίσσεται, το λιανικό εμπόριο προσπαθεί να ορθοποδήσει. Κάθε επιχείρηση και οργανισμός έχει ως μέγιστο σκοπό να αποφύγει τις δυσκολίες και τα λάθη και να μπορέσει να επιβιώσει και να εξελιχθεί. Για να μπορέσει να πραγματοποιήσει αυτό τον σκοπό, πρέπει να δημιουργήσει σωστές βάσεις και γέφυρες ανάμεσα σε όλα τα τμήματά της και να συνεργαστεί απόλυτα με όλο το ανθρώπινο δυναμικό της. Αυτός είναι ο σκοπός της εργασίας, να παρουσιάσει όλη την φιλοσοφία της διοίκησης ολικής ποιότητας σε συνεργασία με την διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και όλα αυτά με την επίβλεψη και επίδραση της διοίκησης του οργανισμού.
Λέξεις Κλειδιά: Ολική ποιότητα
Ανθρώπινο δυναμικό
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KostoudaKaterinaMsc2019.pdf1.5 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons