Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23400
Author: Κωστούδα, Κατερίνα
Title: Διοίκηση ολικής ποιότητας και ανθρώπινου δυναμικού στον κλάδο του retail
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βούζας, Φώτιος
Abstract: Σε ένα συνεχώς απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον που όλο εξελίσσεται, το λιανικό εμπόριο προσπαθεί να ορθοποδήσει. Κάθε επιχείρηση και οργανισμός έχει ως μέγιστο σκοπό να αποφύγει τις δυσκολίες και τα λάθη και να μπορέσει να επιβιώσει και να εξελιχθεί. Για να μπορέσει να πραγματοποιήσει αυτό τον σκοπό, πρέπει να δημιουργήσει σωστές βάσεις και γέφυρες ανάμεσα σε όλα τα τμήματά της και να συνεργαστεί απόλυτα με όλο το ανθρώπινο δυναμικό της. Αυτός είναι ο σκοπός της εργασίας, να παρουσιάσει όλη την φιλοσοφία της διοίκησης ολικής ποιότητας σε συνεργασία με την διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και όλα αυτά με την επίβλεψη και επίδραση της διοίκησης του οργανισμού.
Keywords: Ολική ποιότητα
Ανθρώπινο δυναμικό
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KostoudaKaterinaMsc2019.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons