Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος,Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2019-10-09T06:01:28Z-
dc.date.available2019-10-09T06:01:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23373-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία -- Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2019.el
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή εργασία αφορά,το τί χρειάζεται να λάβει υπόψη ένας επιχειρηματίας ή ένα ανώτατο στέλεχος μιας εξαγωγικής εταιρίας (εν προκειμένω της Kleemann) για να μπορέσει να 'στηθεί' και να λειτουργήσει αποτελεσματικά στην άκρως ανταγωνιστική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoenen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectKleemannen
dc.subjectMarketingen
dc.titleKleemann's marketing plan in the UKen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulosKonstantinosMsc2019.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.