Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23338
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαβασιλείου, Ιωάνναel
dc.contributor.authorΓκούζου, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2019-09-27T07:49:57Z-
dc.date.available2019-09-27T07:49:57Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23338-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΟι σύμβουλοι σταδιοδρομίας αφιερώνουν χρόνο κατά την εκπαίδευσή τους στην εκμάθηση των δεξιοτήτων συμβουλευτικής, καθώς τους βοηθούν να παρέχουν μια αποτελεσματική συμβουλευτική παρέμβαση. Η αυτοαποτελεσματικότητα των συμβούλων σταδιοδρομίας όσον αφορά τη χρήση δεξιοτήτων συμβουλευτικής επηρεάζει την έκβαση της συμβουλευτικής παρέμβασης, για αυτό το λόγο έχει αρχίσει να ερευνάται και στη χώρα μας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της αυτοαποτελεσματικότητας των συμβούλων σταδιοδρομίας στη χρήση δεξιοτήτων συμβουλευτικής. Στην έρευνα συμμετείχαν 212 σύμβουλοι σταδιοδρομίας (84 άνδρες και 128 γυναίκες) ιδιωτικών και δημόσιων φορέων, που είχαν κάποια αντίστοιχη εκπαίδευση ή εργασιακή εμπειρία στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σταδιοδρομίας. Για την μέτρηση της αυτοαποτελεσματικότητας των συμβούλων σταδιοδρομίας στη χρήση των δεξιοτήτων συμβουλευτικής χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο αυτοαναφορών που περιλάμβανε 15 δεξιότητες συμβουλευτικής, το οποίο κατασκευάστηκε από τους Lent, Hill and Hoffman (2003) που βασίστηκαν στο θεωρητικό μοντέλο των Hill and O’ Brien (2014). Ο/Η κάθε συμμετέχοντας/ουσα έπρεπε να αξιολογήσει το πόσο βέβαιος/η ήταν για την ικανότητά του/της να χρησιμοποιήσει κάθε μία από τις 15 δεξιότητες συμβουλευτικής. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι σύμβουλοι σταδιοδρομίας χρησιμοποιούν σε ικανοποιητικό επίπεδο της δεξιότητες συμβουλευτικής κατά τη συμβουλευτική διαδικασία. Τα αποτελέσματα έδειξαν, επίσης ότι η αυτοαποτελεσματικότητα στη χρήση των δεξιοτήτων συμβουλευτικής που ανέφεραν οι σύμβουλοι σταδιοδρομίας ήταν υψηλή, ειδικά στις δεξιότητες προσεκτική παρακολούθηση, ακρόαση, ανοικτές ερωτήσεις και παροχή πληροφοριών.el
dc.format.extent161el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΣταδιοδρομίαel
dc.subjectΣυμβουλευτική σταδιοδρομίαςel
dc.subjectΣύμβουλοι σταδιοδρομίαςel
dc.subjectΔεξιότητες συμβουλευτικήςel
dc.subjectΑυτοαποτελεσματικότηταel
dc.titleΔεξιότητες συμβουλευτικής και η αυτεπάρκεια των συμβούλων σταδιοδρομίας στη χρήση τουςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GkouzouAlexandraMsc2019.pdf6.23 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons