Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΔούφα, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2019-09-18T16:05:23Z-
dc.date.available2019-09-18T16:05:23Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23326-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποσκοπεί στην διερεύνηση των κινήτρων συμμετοχής των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην παρακολούθηση Επιμορφωτικών Προγραμμάτων στο νομό Θεσσαλονίκης. Στόχος της έρευνας αποτελεί η σκιαγράφηση του προφίλ των εκπαιδευτικών-συμμετεχόντων, η ανάδειξη των κινήτρων συμμετοχής τους, καθώς-όπως και να διερευνήσει την ύπαρξη συσχέτισης μεταξύ σημαντικών δημογραφικών στοιχείων-χαρακτηριστικών, όπως το φύλο, η ηλικία, τα έτη προϋπηρεσίας που τους οδηγούν στην παρακολούθηση Επιμορφωτικών Προγραμμάτων. Στην αρχή γίνεται παρουσίαση των θεωριών που εμφανίζονται στον τομέα της εκπαίδευσης, όπως οι σημαντικότερες θεωρίες κινήτρων συμμετοχής, καθώς και τα μοντέλα χρήσης από διάφορους ερευνητές. Αναλυτικότερα το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 80 γυναίκες και 33 άνδρες, οι οποίοι παρακολούθησαν διάφορα προγράμματα επιμόρφωσης κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής τους πορείας . Όσον αφορά τα ποσοτικά δεδομένα της παρούσας έρευνας συγκεντρώθηκαν με την χρήση ενός έντυπου ερωτηματολογίου, καθώς και η επεξεργασία τους εφαρμόστηκε με τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου (SPSS). Στη συνέχεια, γίνεται παρουσίαση των ευρηματικών αποτελεσμάτων της έρευνας, καθώς επίσης γίνεται αναφορά στα συμπεράσματα όπως αυτά προέκυψαν από τα ερευνητικά ερωτήματα. Συγκεκριμένα, οι άνδρες επηρεάζονται σε υψηλότερο βαθμό από παράγοντες που σχετίζονται με τη βελτίωση της κοινωνικής ζωής. Η ηλικία των εκπαιδευτικών αυξάνεται όσο αυξάνεται και η επιρροή από παράγοντες στον τομέα της επαγγελματικής ανέλιξης. Αναφορικά η βαθμίδα της εκπαίδευσης , οι εκπαιδευτικοί δέχονται μεγαλύτερη επιρροή με παράγοντες της επικοινωνιακής ικανότητας, της επαγγελματικής ανέλιξης και στο γενικότερο ενδιαφέρον για μάθηση. Ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί ιδιωτικού τομέα επηρεάζονται περισσότερο από παράγοντες σχετικούς με την επαγγελματική ανέλιξη, καθώς το ίδιο συμβαίνει και με την αύξηση των ετών προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών. Τέλος, η συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει στο να αποτελέσει μια αφετηρία σε περαιτέρω έρευνες στο χώρο της εκπαίδευσης, ώστε να αναδειχθούν πτυχές σχετικά με το προφίλ των εκπαιδευτικών, τα κίνητρα συμμετοχής τους καθώς και στη σχέση των δημογραφικών χαρακτηριστικών με τα κίνητρα συμμετοχής.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectKίνητρα συμμετοχήςel
dc.subjectΕπιμορφωτικά προγράμματαel
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subjectΚλίμακα εκπαιδευτικής συμμετοχήςel
dc.titleΤα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων στο νομό Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DoufaAikateriniMsc2019.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons