Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23287
Συγγραφέας: Ντάντου, Αναστασία
Τίτλος: Το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως μέσο ενίσχυσης της εσωτερικής παρακίνησης στην αρχική επαγγελματική κατάρτιση: μια μελέτη περίπτωσης σε βιωματική μάθηση
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Περίληψη: Τα δεδομένα των τελευταίων ετών όσον αφορά την συμμετοχή στην εκπαίδευση ενηλίκων στον ελλαδικό χώρο την κατατάσσουν στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών. Ταυτόχρονα, η χώρα διανύει περισσότερο από μία δεκαετία οικονομικής κρίσης. Η αρχική επαγγελματική κατάρτιση αποτελεί επιλογή πολλών νέων μετά το λύκειο, αλλά και πολλών μεγαλύτερων σε ηλικία ανθρώπων των οποίων τα επαγγέλματα χωλαίνουν σε αυτούς τους δυσμενείς καιρούς. Η εκπαιδευτική πολιτική της χώρας τα τελευταία χρόνια δημιούργησε ένα καλά καταρτισμένο σώμα εκπαιδευτών ενηλίκων εφοδιασμένο με εργαλεία που μπορούν να ανταπεξέλθουν στο δύσκολο έργο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Βασική μέριμνα είναι ο εξοπλισμός των εκπαιδευτών ενηλίκων με μία πληθώρα συμμετοχικών και βιωματικών τεχνικών. Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η εφαρμογή του ως εκπαιδευτική τεχνική στη Δια Βίου Μάθηση αποτελεί προς το παρόν ένα νέο έδαφος για την έρευνα, ενώ ο συνδυασμός του εκπαιδευτικού παιχνιδιού με την εσωτερική παρακίνηση των ενηλίκων αποτελεί παγκοσμίως ένα καινοτόμο ερευνητικό πεδίο. Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι να αναδείξει το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως μέσω εσωτερικής παρακίνησης των ενηλίκων εκπαιδευομένων. Επίσης, γίνεται προσπάθεια να συνδεθεί η αξία και η αποδοτικότητα του εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως εκπαιδευτική τεχνική στο χώρο της αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης στο οποίο ο εκπαιδευόμενος απολαμβάνει να συμμετέχει και ταυτόχρονα εφοδιάζεται με γνώσεις δεξιότητες και στάσεις απαραίτητες στην αντιμετώπιση των επαγγελματικών απαιτήσεων στο χώρο εργασίας.
The data of recent years regarding participation in adult education in Greece classify her in the last positions among other European countries. At the same time, the country is experiencing more than a decade of economic crisis. Initial vocational training is a choice of many young people after the high school, as well as many older professionals that have occupations that experience high unemployment into those difficult times. The country's educational policy over the last years has created a well-educated adult educator body, equipped with tools that can handle the difficult task of adult education. Basic care is to provide adult educators with several of participatory and experiential techniques. The educational game and its application to Lifelong Learning as a training technique is at the moment a new field for research, as well as the combination of educational game and intrinsic motivation of adults is a world-wide innovative research field. The purpose of this research is to indicate that educational game as a tool for intrinsic motivation for adult learners. In addition, an attempt is made to link the value and the efficiency of the educational game to the field of initial vocational training in which the trainee enjoys participating and at the same time equips knowledge, skills necessary behavior to meet occupational requirements in the workplace.
Λέξεις Κλειδιά: Εκπαιδευτικό παιχνίδι
Εκπαίδευση ενηλίκων
Αρχική επαγγελματική κατάρτιση
Εσωτερική παρακίνηση
Βιωματική μάθηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
NtantouAnastasiaMsc2019.pdf2.46 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons