Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖέρβας, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΜαλάμης, Μιχαήλel
dc.date.accessioned2019-07-09T09:42:43Z-
dc.date.available2019-07-09T09:42:43Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23251-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.el
dc.descriptionΠΤΥ ΜΕΤ/10en
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 82)el
dc.description.abstractΤο παρόν βοήθημα αποτελεί μία προσπάθεια εισαγωγής στην κιθάρα της τζαζ μουσικής. Παρουσιάζει πολύ αρχικές-βασικές έννοιες, τρίφωνες, τετράφωνες συγχορδίες, όπως επίσης και διάφορες κατηγορίες συγχορδιών που προκύπτουν από την επέκταση των βασικών, τα λεγόμενα voicings. Ακολουθεί μια αναφορά στην Τροπική μίξη και τους τρόπους του Μελωδικού Ελάσσονα. Κλείνει με μια προσέγγιση στη θεωρία που έχει αναπτύξει ο μεγάλος μουσικός της τζαζ κιθάρας, Pat Martino. Στα πρώτα κεφάλαια γίνεται εκτενέστερη εξήγηση πάνω σε πιο απλά και βασικά πράγματα, που ωστόσο στη συνέχεια πολλά από αυτά θα θεωρούνται δεδομένα. Μέσα από τη μελέτη διαφόρων συγγραμμάτων εκμάθησης της Jazz μουσικής στην κιθάρα(Mark Levine-The jazz theory book, Pat Martino-Creative Force, Pat Martino-Linear Expressions, Randy Vincent-Three note voicing and beyond, Ted Greene-Chord Chemistry,κ.α.), παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία αρκετά αποτελέσματα σχετικά με συγχορδίες που προκύπτουν μέσα από αναστροφές ή επεκτάσεις πιο βασικών συγχορδιών, όπως επίσης και έπειτα από αναλυτική καταγραφή της θεωρίας του Pat Martino(Multiplication system), παρουσιάζεται μια απτή θεώρηση σχετικά με τη διάταξη των φθόγγων πάνω στην ταστιέρα της κιθάρας. Στην προσπάθεια αυτή να επιτευχθεί η όσο το δυνατόν αναλυτικότερη και μεταδοτικότερη μεταφορά των πληροφοριών αυτών προς τον κάθε ενδιαφερόμενο, κατασκευάστηκε από τον φοιτητή του τμήματος Πληροφορικής, Γεώργιο Δαϊλιάνη, ένα πρόγραμμα σχεδίασης των διαγραμμάτων που θα συναντήσουμε στη συνέχεια, των λεγόμενων chord boxes και scale boxes, μέσω των οποίων θα γίνει πιο σαφής η αποτύπωση κλιμάκων και συγχορδιών πάνω στην ταστιέρα της κιθάραςel
dc.format.extent82el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectΚιθάραel
dc.subjectΤζαζel
dc.titleΕισαγωγή στην κιθάρα της τζαζ: εναρμόνιση και τροπικότηταel
dc.typeBachelor's Degree Paperen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΤμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (ΠΕ)el
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MalamisMichailPe2019.pdf3.01 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons