Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαραβάκου, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΔημητριάδου, Ευδοκίαel
dc.date.accessioned2019-07-08T08:09:23Z-
dc.date.available2019-07-08T08:09:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23244-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να: α) διερευνήσει το ρόλο του ηγέτη-διευθυντή , ως καθοριστικού παράγοντα οργάνωσης και εύρυθμης λειτουργίας σ’ ένα σχολικό περιβάλλον όπου φοιτούν μαθητές διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης και β) προτείνει ότι η μέγιστη δυνατή αποτελεσματική διαχείριση των ανακυπτόντων διαπολιτισμικών ζητημάτων επιτυγχάνεται, όταν ο σχολικός ηγέτης συνδυάζει τα στοιχεία της μετασχηματιστικότητας στην άσκηση της ηγεσίας του και του ήθους στην ηγετική συμπεριφορά του.el
dc.format.extent152el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜετασχηματισμόςel
dc.subjectΗθικήel
dc.subjectΗγεσίαel
dc.subjectΠολυπολιτισμικότηταel
dc.titleΗ μετασχηματιστικο-ηθική ηγεσία ως αναδυόμενη πρόταση εκπαιδευτικής ηγεσίας στη διαχείριση διαπολιτισμικών συγκρούσεων στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο : εμπειρική διερεύνησηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DimitriadouEudokiaMsc2019.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons