Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23243
Συγγραφέας: Νίγδελη, Σταματία
Τίτλος: Το προφίλ και τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευομένων στη Σχολή Επαγγελμάτων Κρέατος και οι πεποιθήσεις τους σχετικά με την αποτελεσματικότητα εφαρμογής συγκεκριμένων τεχνικών σε προγράμματα εκπαίδευσης σχετικά με την υγιεινή και τη νομοθεσία τροφίμων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Σιπητάνου, Αθηνά
Περίληψη: Η εργασία που ακολουθεί, εστιάζει στους ενήλικες που παρακολουθούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα που παρέχουν οι δημόσιες Σχολές Επαγγελμάτων Κρέατος της χώρας προκειμένου να αποκτήσουν τα απαραίτητα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα για να εργασθούν σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις επεξεργασίας τροφίμων (κρεοπωλεία, βιομηχανίες παρασκευασμάτων κρέατος). Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων με επιμέρους στόχους την:  σκιαγράφηση του προφίλ των εκπαιδευομένων στις Σχολές Επαγγελμάτων Κρέατος (Σ.Ε.Κ.),  διερεύνηση των κινήτρων που ωθούν τους ενήλικους εκπαιδευομένους στο να παρακολουθούν προγράμματα εκπαίδευσης στις Σ.Ε.Κ.,  η μέτρηση των απόψεων των εκπαιδευομένων στην Σ.Ε.Κ.Θ. σχετικά με την αποτελεσματικότητα εφαρμογής συγκεκριμένων συμμετοχικών τεχνικών διδασκαλίας και πως αυτά σχετίζονται μεταξύ τους. Αρχικά γίνεται μια περιεκτική αναφορά στο Εθνικό και Ευρωπαϊκό Νομοθετικό πλαίσιο για την κατάρτιση προσωπικού σε επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος και μία εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση σε σχετικές έρευνες, στην εκπαίδευση προσωπικού επιχειρήσεων τροφίμων, στα κίνητρα συμμετοχής στην εκπαίδευση και στις κατάλληλες για ενήλικες εκπαιδευτικές τεχνικές. Αφού γίνει η παρουσίαση των Σχολών Επαγγελμάτων Κρέατος -που είναι ο χώρος διεξαγωγής της έρευνας- η παρουσίαση των εργαλείων της έρευνας, του δείγματος και γενικά της διαδικασίας /ερευνητικός σχεδιασμός, στη συνέχεια διενεργείται η πρωτογενής έρευνα. Χορηγούνται και συλλέγονται συνολικά 386 ερωτηματολόγια, ακολουθεί στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων και παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Σύμφωνα με τα ερευνητικά αποτελέσματα ανιχνεύονται πολλές στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις μεταξύ δημογραφικών χαρακτηριστικών, κινήτρων συμμετοχής στην εκπαίδευση και απόψεων σχετικά με την αποτελεσματικότητα εφαρμογής συγκεκριμένων συμμετοχικών τεχνικών διδασκαλίας. Επίσης, γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σκιαγράφηση των δημογραφικών χαρακτηριστικών και γενικότερα του προφίλ των εκπαιδευομένων στις Σχολές Επαγγελμάτων Κρέατος όλης της χώρας, καταγραφή και ανάλυση των κινήτρων συμμετοχής τους στην εκπαίδευση.
Λέξεις Κλειδιά: Κίνητρα
Διδακτικές μέθοδοι
Διδακτικές τεχνικές
Εκπαίδευση στην υγιεινή και νομοθεσία τροφίμων
Εκπαίδευση ενηλίκων
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
NigdeliStamatiaMsc2019.pdf4.05 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.