Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23230
Συγγραφέας: Χασιώτη, Αγγελική
Τίτλος: Το Mentoring στην εκπαίδευση ενηλίκων : διερεύνηση της αναγκαιότητας και χρησιμότητας του θεσμού μέσα από τις απόψεις των στελεχών και των εκπαιδευτών ενηλίκων των ΚΕΚ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο “Το Mentoring στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: Διερεύνηση της αναγκαιότητας και χρησιμότητας του θεσμού μέσα από τις απόψεις των στελεχών και των εκπαιδευτών ενηλίκων των ΚΕΚ”, εστιάζει στη διερεύνηση παραμέτρων που σχετίζονται με την εφαρμογή του mentoring στο ελληνικό συγκείμενο. Οι έρευνες που έχουν διεξαχθεί σχετικά με την εφαρμογή του mentoring στους οργανισμούς υποδεικνύουν τα πολλαπλά οφέλη που το συνοδεύουν. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην ολόπλευρη υποστήριξη που λαμβάνει ο καθοδηγούμενος από τον μέντορα, με αποτέλεσμα να καταστεί πιο παραγωγικός και αποδοτικός στο έργο του και στα καθήκοντά του. Στην προκειμένη περίπτωση το κέντρο βάρους εστιάζει σε πτυχές που αφορούν την εφαρμογή του mentoring στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η συγκεκριμένη επιλογή βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν έρευνες στα ελληνικά δεδομένα οι οποίες να εξετάζουν τις απόψεις των εκπαιδευτών και των στελεχών που εργάζονται σε κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης σχετικά με τη σημασία και την αναγκαιότητα συστηματικής εφαρμογής του θεσμού του mentoring στην εκπαίδευση ενηλίκων. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε πως υπάρχουν σημαντικές δυσλειτουργίες ως προς τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το mentoring στα ΚΕΚ. Αν και αναγνωρίζεται ο καθοριστικός ρόλος της συστηματικής εφαρμογής του, υπάρχουν εμπόδια τα οποία λειτουργούν ανασταλτικά στην επίτευξη των επιδιωκόμενων στόχων αλλά και στο σχεδιασμό και την υλοποίηση μεντορικών προγραμμάτων που να απευθύνονται σε εκπαιδευτές ενηλίκων
Λέξεις Κλειδιά: Mentoring
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εκπαιδευτές ενηλίκων
Στελέχη εκπαίδευσης
Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης
Κέντρα Δια Βίου Μάθησης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChasiotiAngelikiMsc2019.pdf1.77 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons