Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23226
Author: Δάλιου, Δήμητρα
Title: Οργανωσιακή μάθηση στους ΟΤΑ : μία έρευνα πεδίου στην Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Supervisor: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Abstract: Βασικός στόχος αυτής της μελέτης ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των υπαλλήλων των ΟΤΑ σχετικά με την οργανωσιακή μάθηση. Για την μέτρηση επιλέχτηκε το εργαλείο DLOQ των Marsick και Watkins (1993) το οποίο προσαρμόστηκε στα ελληνικά και απαντήθηκε από μόνιμους και ΙΔΑΧ δημοτικούς υπαλλήλους (N=124) σε 12 ΟΤΑ της ελληνικής επικράτειας. Τα ευρήματα που προέκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων κατέδειξαν την απουσία οργανωσιακής μάθησης. Επίσης αναδείχθηκε ότι η μάθηση επιτυγχάνεται κατά βάση σε ατομικό επίπεδο ενώ δεν υπάρχουν ολοκληρωμένα σχέδια πολιτικής ηγεσίας και υπηρεσιακής διοίκησης που να ενισχύουν την υιοθέτηση διαδικασιών μάθησης σε ατομικό, ομαδικό, οργανωσιακό και δια-οργανωτικό επίπεδο. Σχετικά με το εάν υπάρχει διαφοροποίηση στην αντίληψη των οργανωσιακών μαθησιακών πρακτικών και της προώθησης της συνεχιζόμενης μάθησης σε ατομικό, ομαδικό, οργανωτικό ή κοινωνικό επίπεδο που να σχετίζεται με κάποιο από τα δημογραφικά στοιχεία (φύλο, ηλικία, έτη προϋπηρεσίας, έτη στην υπάρχουσα θέση, θέση στην ιεραρχία και επίπεδο εκπαίδευσης) δεν βρέθηκε καμία στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ των άνω μεταβλητών.
Keywords: Οργανωσιακή μάθηση
Οργανισμός μάθησης
Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DaliouDimitraMsc2019.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons