Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαρατσιώρη, Μαριάνθηel
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΣαμουλαδά, Ζωήel
dc.date.accessioned2019-06-14T11:11:17Z-
dc.date.available2019-06-14T11:11:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23179-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή παρέχει την περιγραφική ανάλυση μιας έρευνας δράσης με την εφαρμογή δύο ηλεκτρονικών εργαλείων προφοράς – το Voki και το Speechace. Συγκεκριμένα, η έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων των καθηγητών της αγγλικής γλώσσας σχετικά με την αποτελεσματικότητα αυτών των δύο εργαλείων για τη βελτίωση της Αγγλικής προφοράς των μαθητών. Το Voki είναι ένα ηλεκτρονικό εργαλείο που περιλαμβάνει ομιλούντα avatars τα οποία οι μαθητές ακούνε και μιμούνται την ιθαγενή Αγγλική γλώσσα. Σκοπός του εργαλείου είναι να ενισχύσει την εμπλοκή των μαθητών στο μάθημα και την κινητοποίησή τους αλλά και φυσικά τη βελτίωση της προφοράς τους. Από την άλλη, το Speechace είναι επίσης ένα ηλεκτρονικό λογισμικό αναγνώρισης της ομιλίας το οποίο αξιολογεί τον εκπαιδευόμενο και του παρέχει σχολιασμό σχετικά με τα λάθη· με αυτό τον τρόπο, παρακινεί τους μαθητές να βελτιώσουν τις δεξιότητες της ομιλίας τους. Επιπροσθέτως, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η ενσωμάτωση των ηλεκτρονικών εφαρμογών στη διδασκαλία ξένων γλωσσών έχει συνεισφέρει θετικά στην εκπαίδευση και αυτό έχει τεκμηριωθεί σε πολλές μελέτες, η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των πιθανών επιπτώσεων του Voki και του Speechace, ως μέσα που βοηθούν αφενός στην κινητοποίηση και την εμπλοκή των μαθητών στο μάθημα και στη βελτίωση της προφοράς τους αναφορικά με την απόκτηση της αγγλικής γλώσσας, και αφετέρου στην επαγγελματική ανάπτυξη των ίδιων των καθηγητών που διδάσκουν την Αγγλική γλώσσα.el
dc.format.extent127el
dc.language.isoenen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΠροφορά αγγλικής γλώσσαςel
dc.subjectEFL classroomen
dc.subjectPronunciation training softwareen
dc.subjectEnglish teachers' professional developmenten
dc.titleΒελτίωση της προφοράς της αγγλικής γλώσσας μέσω διαδικτυακών εργαλείωνel
dc.title.alternativeImproving EFL learners' pronunciation of english language through online digital toolsen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SamouladaZoiMsc2019.pdf4.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons