Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23179
Author: Σαμουλαδά, Ζωή
Title: Βελτίωση της προφοράς της αγγλικής γλώσσας μέσω διαδικτυακών εργαλείων
Alternative Titles: Improving EFL learners' pronunciation of english language through online digital tools
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Καρατσιώρη, Μαριάνθη
Φαχαντίδης, Νικόλαος
Abstract: Η παρούσα διατριβή παρέχει την περιγραφική ανάλυση μιας έρευνας δράσης με την εφαρμογή δύο ηλεκτρονικών εργαλείων προφοράς – το Voki και το Speechace. Συγκεκριμένα, η έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων των καθηγητών της αγγλικής γλώσσας σχετικά με την αποτελεσματικότητα αυτών των δύο εργαλείων για τη βελτίωση της Αγγλικής προφοράς των μαθητών. Το Voki είναι ένα ηλεκτρονικό εργαλείο που περιλαμβάνει ομιλούντα avatars τα οποία οι μαθητές ακούνε και μιμούνται την ιθαγενή Αγγλική γλώσσα. Σκοπός του εργαλείου είναι να ενισχύσει την εμπλοκή των μαθητών στο μάθημα και την κινητοποίησή τους αλλά και φυσικά τη βελτίωση της προφοράς τους. Από την άλλη, το Speechace είναι επίσης ένα ηλεκτρονικό λογισμικό αναγνώρισης της ομιλίας το οποίο αξιολογεί τον εκπαιδευόμενο και του παρέχει σχολιασμό σχετικά με τα λάθη· με αυτό τον τρόπο, παρακινεί τους μαθητές να βελτιώσουν τις δεξιότητες της ομιλίας τους. Επιπροσθέτως, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η ενσωμάτωση των ηλεκτρονικών εφαρμογών στη διδασκαλία ξένων γλωσσών έχει συνεισφέρει θετικά στην εκπαίδευση και αυτό έχει τεκμηριωθεί σε πολλές μελέτες, η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των πιθανών επιπτώσεων του Voki και του Speechace, ως μέσα που βοηθούν αφενός στην κινητοποίηση και την εμπλοκή των μαθητών στο μάθημα και στη βελτίωση της προφοράς τους αναφορικά με την απόκτηση της αγγλικής γλώσσας, και αφετέρου στην επαγγελματική ανάπτυξη των ίδιων των καθηγητών που διδάσκουν την Αγγλική γλώσσα.
Keywords: Προφορά αγγλικής γλώσσας
EFL classroom
Pronunciation training software
English teachers' professional development
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SamouladaZoiMsc2019.pdf4.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons