Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΚαρατσιώρη, Μαριάνθηel
dc.contributor.authorΣαΐτη, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2019-06-13T12:09:20Z-
dc.date.available2019-06-13T12:09:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23176-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων των καθηγητών Αγγλικής γλώσσας σχετικά με την αποτελεσματικότητα του βίντεο ως προς την ανάπτυξη των προφορικών δεξιοτήτων των μαθητών που διδάσκονται τα Αγγλικά ως Ξένη Γλώσσα. Πιο συγκεκριμένα, εστιάζει στον βαθμό κατά τον οποίο οι καθηγήτριες θεωρούν το βίντεο ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάθησης που βελτιώνει την προφορική απόδοση των μαθητών και τη συμμετοχή τους στην διαδικασία παραγωγής προφορικού λόγου, βοηθώντας τους παράλληλα να αναπτύξουν την αυτονομία τους μέσα από συνεργατικές εργασίες. Δεδομένου ότι η δεξιότητα του προφορικού λόγου διδάσκεται ακόμα σύμφωνα με το βιβλίο και είναι κυρίως δασκαλοκεντρική, η ερευνήτρια σχεδίασε μαθήματα βασισμένα σε βίντεο για τα επίπεδα A1-Γ2 και ανέβασε το υλικό στην εκπαιδευτική πλατφόρμα Edmodo με σκοπό να εξετάσει περαιτέρω κατά πόσο οι καθηγήτριες που συμμετέχουν στην έρευνα αντιμετωπίζουν το Edmodo ως μία κοινότητα πρακτικών που μπορεί να συμβάλει στην επαγγελματική τους εξέλιξη.el
dc.format.extent188el
dc.language.isoen_USen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΔεξιότητες παραγωγής προφορικού λόγουel
dc.subjectΣυμμετοχή στη διαδικασία παραγωγής προφορικού λόγουel
dc.subjectΣυνεργασίαel
dc.subjectEdmodoen
dc.subjectΚοινότητα πρακτικώνel
dc.subjectΕπαγγελματική εξέλιξη εκπαιδευτικώνel
dc.titleΗ βελτίωση της δεξιότητας παραγωγής προφορικού λόγου μέσω βίντεο στην πλατφόρμα Edmodoel
dc.title.alternativeEnhancing EFL learners' speaking skills through video-based activities on Edmodoen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SaitiParaskeuiMsc2019.pdf7.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons