Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23176
Author: Σαΐτη, Παρασκευή
Title: Η βελτίωση της δεξιότητας παραγωγής προφορικού λόγου μέσω βίντεο στην πλατφόρμα Edmodo
Alternative Titles: Enhancing EFL learners' speaking skills through video-based activities on Edmodo
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Καρατσιώρη, Μαριάνθη
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων των καθηγητών Αγγλικής γλώσσας σχετικά με την αποτελεσματικότητα του βίντεο ως προς την ανάπτυξη των προφορικών δεξιοτήτων των μαθητών που διδάσκονται τα Αγγλικά ως Ξένη Γλώσσα. Πιο συγκεκριμένα, εστιάζει στον βαθμό κατά τον οποίο οι καθηγήτριες θεωρούν το βίντεο ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάθησης που βελτιώνει την προφορική απόδοση των μαθητών και τη συμμετοχή τους στην διαδικασία παραγωγής προφορικού λόγου, βοηθώντας τους παράλληλα να αναπτύξουν την αυτονομία τους μέσα από συνεργατικές εργασίες. Δεδομένου ότι η δεξιότητα του προφορικού λόγου διδάσκεται ακόμα σύμφωνα με το βιβλίο και είναι κυρίως δασκαλοκεντρική, η ερευνήτρια σχεδίασε μαθήματα βασισμένα σε βίντεο για τα επίπεδα A1-Γ2 και ανέβασε το υλικό στην εκπαιδευτική πλατφόρμα Edmodo με σκοπό να εξετάσει περαιτέρω κατά πόσο οι καθηγήτριες που συμμετέχουν στην έρευνα αντιμετωπίζουν το Edmodo ως μία κοινότητα πρακτικών που μπορεί να συμβάλει στην επαγγελματική τους εξέλιξη.
Keywords: Δεξιότητες παραγωγής προφορικού λόγου
Συμμετοχή στη διαδικασία παραγωγής προφορικού λόγου
Συνεργασία
Edmodo
Κοινότητα πρακτικών
Επαγγελματική εξέλιξη εκπαιδευτικών
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SaitiParaskeuiMsc2019.pdf7.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons