Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23169
Author: Παπαδοπούλου, Χριστίνα
Title: Το Project της εκπαιδευτικής ρομποτικής ως μέσο υποστήριξης της από κοινού εκπαιδευτικής διαδικασίας δύο διαφορετικών τάξεων σε ένα ολιγοθέσιο σχολείο.
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Abstract: Η Εκπαιδευτική Ρομποτική αποτελεί ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό εργαλείο το οποίο είναι σε θέση να συμβάλει τόσο στην διδασκαλία μεμονωμένων γνωστικών αντικειμένων όσο και σε μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση του STEM. Πέρα από τα οφέλη της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην διδασκαλία, οι θετικές επιπτώσεις της στο συναισθηματικό και κοινωνικό επίπεδο των μαθητών είναι εξίσου σημαντική. Μέσα σε αυτό το γενικό θεωρητικό πλαίσιο η παρούσα ερευνητική εργασία επικεντρώθηκε στο πως μπορεί η Εκπαιδευτική Ρομποτική να συμβάλει στην από κοινού διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των Μαθηματικών σε ένα ολιγοθέσιο σχολείο.
Keywords: Εκπαιδευτική ρομποτική
Μαθηματικά
Γεωμετρία
Κύκλος
Ολιγοθέσιο Δημοτικό
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulouChristinaMsc2018.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons