Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΞενίδου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2019-05-23T10:00:37Z-
dc.date.available2019-05-23T10:00:37Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23159-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΟι περισσότερες έρευνες εκτιμούν την ικανότητα ορθογραφικής επεξεργασίας των μαθητών σε συνδυασμό με το επίπεδο της αναγνωστικής τους αποκωδικοποίησης. Ελάχιστες έρευνες στοχεύουν στην βελτίωση της αποκωδικοποίησης και της αναγνωστικής ευχέρειας μέσω παρέμβασης στην ορθογραφική επεξεργασία σε υπο-λεκτικό ή και σε λεκτικό επίπεδο, σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι μέσω της μεθόδου της βιβλιογραφικής ανασκόπησης να διαπιστωθεί αν οι παρεμβάσεις που καλλιεργούν την ορθογραφική επεξεργασία, σε λεκτικό ή/και υπο-λεκτικό επίπεδο, σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση, βελτιώνουν την αναγνωστική αποκωδικοποίηση, σε ταχύτητα και ακρίβεια, των μαθητών αυτών. Τα αποτελέσματα φανερώνουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα των παρεμβάσεων στην ορθογραφική επεξεργασία έναντι παρεμβάσεων που συνδυάζουν ορθογραφική και φωνολογική επεξεργασία, στις γλώσσες με βαθύ ορθογραφικό σύστημα. Αντιθέτως, σε γλώσσες με ρηχό ορθογραφικό σύστημα, διαπιστώνεται η υπεροχή των παρεμβάσεων στη φωνολογική επεξεργασία.el
dc.format.extent167el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟρθογραφική επεξεργασίαel
dc.subjectΑναγνωστική αποκωδικοποίησηel
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωσηel
dc.subjectΥπο-λεκτική ορθογραφική επεξεργασίαel
dc.subjectΛεκτική ορθογραφική επεξεργασίαel
dc.titleΟρθογραφική επεξεργασία στην αναγνωστική αποκωδικοποίηση: ένας εναλλακτικός τρόπος για την ενίσχυση της αναγνωστικής αποκωδικοποίησης μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
XenidouIoannaMsc2019.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons