Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23159
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Ξενίδου, Ιωάννα | el |
dc.date.accessioned | 2019-05-23T10:00:37Z | - |
dc.date.available | 2019-05-23T10:00:37Z | - |
dc.date.issued | 2019 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23159 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019. | el |
dc.description.abstract | Οι περισσότερες έρευνες εκτιμούν την ικανότητα ορθογραφικής επεξεργασίας των μαθητών σε συνδυασμό με το επίπεδο της αναγνωστικής τους αποκωδικοποίησης. Ελάχιστες έρευνες στοχεύουν στην βελτίωση της αποκωδικοποίησης και της αναγνωστικής ευχέρειας μέσω παρέμβασης στην ορθογραφική επεξεργασία σε υπο-λεκτικό ή και σε λεκτικό επίπεδο, σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι μέσω της μεθόδου της βιβλιογραφικής ανασκόπησης να διαπιστωθεί αν οι παρεμβάσεις που καλλιεργούν την ορθογραφική επεξεργασία, σε λεκτικό ή/και υπο-λεκτικό επίπεδο, σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση, βελτιώνουν την αναγνωστική αποκωδικοποίηση, σε ταχύτητα και ακρίβεια, των μαθητών αυτών. Τα αποτελέσματα φανερώνουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα των παρεμβάσεων στην ορθογραφική επεξεργασία έναντι παρεμβάσεων που συνδυάζουν ορθογραφική και φωνολογική επεξεργασία, στις γλώσσες με βαθύ ορθογραφικό σύστημα. Αντιθέτως, σε γλώσσες με ρηχό ορθογραφικό σύστημα, διαπιστώνεται η υπεροχή των παρεμβάσεων στη φωνολογική επεξεργασία. | el |
dc.format.extent | 167 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ορθογραφική επεξεργασία | el |
dc.subject | Αναγνωστική αποκωδικοποίηση | el |
dc.subject | Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση | el |
dc.subject | Υπο-λεκτική ορθογραφική επεξεργασία | el |
dc.subject | Λεκτική ορθογραφική επεξεργασία | el |
dc.title | Ορθογραφική επεξεργασία στην αναγνωστική αποκωδικοποίηση: ένας εναλλακτικός τρόπος για την ενίσχυση της αναγνωστικής αποκωδικοποίησης μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
XenidouIoannaMsc2019.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License