Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΤσιτσιλέγκας, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2019-05-20T07:53:24Z-
dc.date.available2019-05-20T07:53:24Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23148-
dc.descriptionΔιπλωματική Εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της μεθόδου της βίντεο αυτό-εκπαίδευσης (VSI - Video Self-Instruction) ενηλίκων στην εκμάθηση και την απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) και να αξιολογηθεί η επίδραση της μεθόδου στην πρόσκτηση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και στάσεων των ενήλικων συμμετεχόντων που αξιοποίησαν τη Βίντεο Αυτό-Εκπαίδευση (VSI Video Self-Instruction) στην εκμάθηση Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ). Για τους σκοπούς της έρευνας αξιοποιήθηκαν δύο ερωτηματολόγια κατάλληλα προσαρμοσμένα για τις ανάγκες τις έρευνας. Το πρώτο ερωτηματολόγιο δόθηκε σε 52 φοιτητές και το δεύτερο στον αξιολογητή (ιατρό), ο οποίος αξιολόγησε τις κατακτημένες πρακτικές δεξιότητες ΚΑΡΠΑ. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας καταδεικνύουν πρωτίστως τη σημαντική συμβολή της μεθόδου της βίντεο αυτό-εκπαίδευσης στην εκμάθηση ΚΑΡΠΑ και στην αλλαγή συ-μπεριφοράς και στάσης σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού που χρήζει παροχής καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης σε πάσχοντα άτομο είτε συγγενικό είτε ξένο.el
dc.format.extent152el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΒίντεο αυτό-εκπαίδευσηel
dc.subjectVideo self-instructionen
dc.subjectΚΑΡΠΑel
dc.subjectΚαρδιοπνευμονική αναζωογόνησηel
dc.subjectLaerdal Mini Anneel
dc.subjectLaerdal Little Anne QCPRen
dc.subjectVSIen
dc.subjectΒασική υποστήριξη της ζωήςel
dc.titleΑξιοποίηση και αξιολόγηση της βίντεο αυτο-εκπαίδευση (VSI-Video self-instruction) στην εκμάθηση καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ)el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsitsilenkasGeorgiosMsc2019.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons