Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23148
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Φαχαντίδης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Τσιτσιλέγκας, Γεώργιος | el |
dc.date.accessioned | 2019-05-20T07:53:24Z | - |
dc.date.available | 2019-05-20T07:53:24Z | - |
dc.date.issued | 2019 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23148 | - |
dc.description | Διπλωματική Εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019. | el |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της μεθόδου της βίντεο αυτό-εκπαίδευσης (VSI - Video Self-Instruction) ενηλίκων στην εκμάθηση και την απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) και να αξιολογηθεί η επίδραση της μεθόδου στην πρόσκτηση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και στάσεων των ενήλικων συμμετεχόντων που αξιοποίησαν τη Βίντεο Αυτό-Εκπαίδευση (VSI Video Self-Instruction) στην εκμάθηση Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ). Για τους σκοπούς της έρευνας αξιοποιήθηκαν δύο ερωτηματολόγια κατάλληλα προσαρμοσμένα για τις ανάγκες τις έρευνας. Το πρώτο ερωτηματολόγιο δόθηκε σε 52 φοιτητές και το δεύτερο στον αξιολογητή (ιατρό), ο οποίος αξιολόγησε τις κατακτημένες πρακτικές δεξιότητες ΚΑΡΠΑ. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας καταδεικνύουν πρωτίστως τη σημαντική συμβολή της μεθόδου της βίντεο αυτό-εκπαίδευσης στην εκμάθηση ΚΑΡΠΑ και στην αλλαγή συ-μπεριφοράς και στάσης σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού που χρήζει παροχής καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης σε πάσχοντα άτομο είτε συγγενικό είτε ξένο. | el |
dc.format.extent | 152 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Βίντεο αυτό-εκπαίδευση | el |
dc.subject | Video self-instruction | en |
dc.subject | ΚΑΡΠΑ | el |
dc.subject | Καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση | el |
dc.subject | Laerdal Mini Anne | el |
dc.subject | Laerdal Little Anne QCPR | en |
dc.subject | VSI | en |
dc.subject | Βασική υποστήριξη της ζωής | el |
dc.title | Αξιοποίηση και αξιολόγηση της βίντεο αυτο-εκπαίδευση (VSI-Video self-instruction) στην εκμάθηση καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TsitsilenkasGeorgiosMsc2019.pdf | 2.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License