Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23148
Author: Τσιτσιλέγκας, Γεώργιος
Title: Αξιοποίηση και αξιολόγηση της βίντεο αυτο-εκπαίδευση (VSI-Video self-instruction) στην εκμάθηση καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ)
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Abstract: Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της μεθόδου της βίντεο αυτό-εκπαίδευσης (VSI - Video Self-Instruction) ενηλίκων στην εκμάθηση και την απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) και να αξιολογηθεί η επίδραση της μεθόδου στην πρόσκτηση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και στάσεων των ενήλικων συμμετεχόντων που αξιοποίησαν τη Βίντεο Αυτό-Εκπαίδευση (VSI Video Self-Instruction) στην εκμάθηση Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ). Για τους σκοπούς της έρευνας αξιοποιήθηκαν δύο ερωτηματολόγια κατάλληλα προσαρμοσμένα για τις ανάγκες τις έρευνας. Το πρώτο ερωτηματολόγιο δόθηκε σε 52 φοιτητές και το δεύτερο στον αξιολογητή (ιατρό), ο οποίος αξιολόγησε τις κατακτημένες πρακτικές δεξιότητες ΚΑΡΠΑ. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας καταδεικνύουν πρωτίστως τη σημαντική συμβολή της μεθόδου της βίντεο αυτό-εκπαίδευσης στην εκμάθηση ΚΑΡΠΑ και στην αλλαγή συ-μπεριφοράς και στάσης σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού που χρήζει παροχής καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης σε πάσχοντα άτομο είτε συγγενικό είτε ξένο.
Keywords: Βίντεο αυτό-εκπαίδευση
Video self-instruction
ΚΑΡΠΑ
Καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση
Laerdal Mini Anne
Laerdal Little Anne QCPR
VSI
Βασική υποστήριξη της ζωής
Information: Διπλωματική Εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsitsilenkasGeorgiosMsc2019.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons