Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23137
Συγγραφέας: Γούλιας, Δημήτριος
Τίτλος: Η δημιουργία και ανάπτυξη παγκόσμιων εμπορικών σημάτων, εστιάζοντας στις δυσκολίες εδραίωσης στις διεθνείς αγορές : μία έρευνα σε ελληνικές επιχειρήσεις.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Περίληψη: Τα εμπορικά σήματα εμφανίστηκαν πριν από πολλά χρόνια καθώς δημιουργούν ένα σύμπλεγμα δυνάμεων που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις των επιχειρήσεων, αποδίδοντας αμοιβαία οφέλη και παρέχοντας πληροφορίες για τα ίδια τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Ιδιαίτερα, εν έτη 2019, όπου ζούμε στην εποχή της συλλογής και επεξεργασίας πληροφοριών, όχι μόνο μέσω της χρήσης ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας αλλά και μέσω του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων, η διάδοση της αντιλαμβανόμενης αξίας των εμπορικών σημάτων γίνεται με πολλαπλασιαστικό ρυθμό. Η εξέλιξη αυτή έχει αλλάξει τη στρατηγική των επιχειρήσεων, διαφοροποιώντας σε μεγάλο βαθμό το πλαίσιο στο οποίο καλούνται να λειτουργήσουν, επηρεάζοντας παράλληλα τη στρατηγική που πρέπει να υιοθετήσουν αναφορικά με τα εμπορικά τους σήματα, τόσο σε εταιρικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο προϊόντων. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι οι στρατηγικές ανάπτυξης των προϊόντων για διεθνείς αγορές με ιδιαίτερη έμφαση στη διεθνοποίηση των εμπορικών σημάτων. Στη συνέχεια, εξετάζεται η σημασία ανάπτυξης της εθνικής επωνυμίας σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία και αναλύεται η περίπτωση της Ελλάδας η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, δεδομένων των οικονομικών εξελίξεων των τελευταίων ετών. Στη δεύτερη ενότητα της διπλωματικής εργασίας, παρουσιάζεται η μεθοδολογία, αλλά και τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε εξαγωγικές επιχειρήσεις, σε μία προσπάθεια αποτύπωσης της επίδρασης που επιφέρανε οι οικονομικές συνθήκες της χώρας στις στρατηγικές αποφάσεις διεθνοποίησης των εμπορικών σημάτων των ελληνικών επιχειρήσεων. Τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα, αλλά και προτάσεις για την ανάπτυξη και δημιουργία παγκόσμιων εμπορικών σημάτων στην Ελλάδα.
Λέξεις Κλειδιά: International branding
Global brands
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GouliasDimitriosMsc2019.pdf1.74 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons