Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΜουστακίδου, Πηγήel
dc.date.accessioned2019-04-23T06:32:31Z-
dc.date.available2019-04-23T06:32:31Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23035-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΟ ρόλος του αναλυτικού προγράμματος στη σύγχρονη πραγματικότητα επαναπροσδιορίζεται, με αποτέλεσμα να θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την εξασφάλιση της ανάπτυξης της εκπαίδευσης αλλά και της παροχής ποιοτικής εκπαιδευτικής συμπερίληψης. Αντίστοιχα η προσχολική αγωγή και εκπαίδευση συνιστά πρωτίστως μια σχολική περίοδο κρίσιμη για την ολόπλευρη ανάπτυξη του ανθρώπου και παράλληλα έναν διαρκώς, οικονομικά, αναπτυσσόμενο τομέα. Ως εκ τούτου, η υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία έχει αποτελέσει αντικείμενο διεθνούς συζήτησης, με προσανατολισμό σε ανασχεδιασμούς και μεταρρυθμιστικές ενέργειες των αντίστοιχων αναλυτικών προγραμμάτων. Συνυπολογίζοντας τα όσα αναφέρθηκαν, η παρούσα μελέτη φιλοδοξεί να ερευνήσει αναλυτικά προγράμματα προσχολικής αγωγής στη τυπική εκπαίδευση, με σκοπό να διαπιστώσει το επίπεδο υποστήριξης των διαδικασιών της εκπαιδευτικής συμπερίληψης. Συγκεκριμένα στην έρευνα συμπεριλαμβάνονται τα προγράμματα της Ελλάδας, της Νέας Ζηλανδίας, του Καναδά (Οντάριο) και του Χόνγκ Κόνγκ, τα οποία εξετάζονται μέσω της ανάλυσης περιεχομένου. Τα αποτελέσματα δείχνουν ικανοποιητική υποστήριξη από τα προγράμματα της Νέας Ζηλανδίας, του Οντάριο και του Χόνγκ Κόνγκ, ενώ για το πρόγραμμα της Ελλάδας κρίνεται αναγκαία η ανάπτυξη και θεσμοθέτηση ενός σύγχρονου αναλυτικού προγράμματος, ικανού να ανταποκρίνεται στη ποικιλομορφία του μαθητικού πληθυσμού.el
dc.format.extent145el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑναλυτικό πρόγραμμαel
dc.subjectΣυμπερίληψηel
dc.titleΣύγκριση αναλυτικών προγραμμάτων προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, ως προς τις διαδικασίες υποστήριξης της εκπαιδευτικής συμπερίληψης: Ελλάδα, Καναδάς, Νέα Ζηλανδία, Χόνγκ Κόνγκ.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MoustakidouPigiMsc2019.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons