Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23016
Author: Τριανταφύλλα, Μοσχούλα
Title: Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας και η δημιουργία περιεχομένου από τους ταξιδιώτες σε αυτά
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σήμερα άρρηκτα συνδεδεμένα με το ταξίδι και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας των ταξιδιωτών. Έτσι, η έρευνα αυτή μελετάει τη συμβολή των μέσων αυτών στη διαμόρφωση μιας τουριστικής εμπειρίας. Πιο συγκεκριμένα, παρέχει πληροφορίες αναφορικά με τους λόγους χρήσης των μέσων αυτών για πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τις διακοπές, τους λόγους δημιουργίας περιεχομένου από τους ταξιδιώτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και τον βαθμό χρήσης δημοφιλών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Tripadvisor, το Youtube, το Facebook και το Instagram σε καθένα από τα προαναφερθέντα στάδια της εμπειρίας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε ταξιδιώτες αναψυχής, που κατοικούν στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και η δημιουργία περιεχομένου σε αυτά από τους Έλληνες ταξιδιώτες συνδέεται κυρίως με τον σχεδιασμό του ταξιδιού τους αλλά και κοινωνικές νύξεις .
Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ταξιδιωτική εμπειρία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TriantafyllaMoschoulaMsc2018.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.