Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23015
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΚωφίδης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2019-04-17T09:15:13Z-
dc.date.available2019-04-17T09:15:13Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23015-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την εξέλιξη της μουσικής βιομηχανίας, από τη γέννησή της έως σήμερα εστιάζοντας στο ψηφιακό γίγνεσθαι και στις νέες δυνατότητες της Τεχνολογίας και της διαφήμισης. Μελετήθηκε όγκος βιβλιογραφίας που ασχολήθηκε κατά καιρούς με συγγενικά θέματα και παρουσιάζεται ένας πίνακας με τα ευρήματα αυτών των πρότερων μελετών. Επίσης απεικονίζεται μια σειρά από τεχνικές που ακολουθούν οι δισκογραφικές εταιρείες και οι καλλιτέχνες, για να προωθήσουν τη δραστηριότητά τους στα Κοινωνικά Δίκτυα και για να ενισχύσουν τις πωλήσεις και την παρουσία του κοινού σε ζωντανές εμφανίσεις, την κύρια πηγή εσόδων των περισσότερων καλλιτεχνών. Εν συνεχεία παρουσιάζεται μια μικρή έρευνα για τον Ελλαδικό χώρο που μελετά τα σύγχρονα δεδομένα στη μουσική βιομηχανία, το παρόν και το μέλλον και τέλος με τη βοήθεια ερωτηματολογίων, που συμπληρώθηκαν από 75 άτομα διαφόρων κοινωνικών τάξεων και ηλικιών, απεικονίζονται τα στατιστικά αποτελέσματα που δίνουν χρήσιμα συμπεράσματα για το καταναλωτικό κοινό αλλά και για την ελκυστικότητα των καλλιτεχνών μέσα από τις νέες τεχνολογίες. Στο σύνολό της η εργασία εστιάζει στην ιλιγγιώδη ταχύτητα εξέλιξης των τεχνολογικών μέσων, στις μεθόδους προώθησης της καλλιτεχνικής δραστηριότητας μέσα από αυτά και στην επίδραση των μεθόδων αυτών τόσο στο καταναλωτικό κοινό όσο και στα συνολικά έσοδα των καλλιτεχνών και των μουσικών παραγωγών.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΜουσική βιομηχανίαel
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectDigital marketingen
dc.subjectΔισκογραφίαel
dc.subjectΚαλλιτέχνεςel
dc.subjectΜουσικοίel
dc.titleΜουσική βιομηχανία και social mediael
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KofidisKonstantinosMsc2019.pdf2.72 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons