Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22973
Author: Ποζίδου, Αναστασία
Title: Η επίδραση των οπτικών μεταφορών στην αποτελεσματικότητα της τουριστικής επιχείρησης
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Η παρούσα εργασία προσπαθεί να ερευνήσει τα ζητήματα σχετικά με τις απόψεις των τουριστών για την διαφήμιση μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει την επίδραση της σκληρής πώλησης στη θετική στάση προς στην πρόθεση αγοράς και στο διαφημιζόμενο προϊόν χωρίς την οπτική μεταφορά και στην επίδραση της ηπίας πώλησης στη θετική στάση της για το διαφημιζόμενο προϊόν και η πρόθεση αγοράς με την οπτική μεταφορά. Το πείραμα πραγματοποιήθηκε με τέσσερα ερωτηματολόγια, οι συνολικές απαντήσεις ήταν 147 από Ελλάδα και Κύπρο και αναλυθήκαν με στατιστικό πρόγραμμα SPSS. Η έρευνα καταλήγει ότι αυτές οι διαφορετικές εκδόσεις των διαφημίσεων δεν είχαν απόλυτη επίδραση, όμως ένα μέρος αυτών είχαν αποτέλεσμα.
Keywords: Ήπια πώληση
Σκληρή πώληση
Οπτική μεταφορά
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Διαφήμιση
Τουρισμός
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2018.
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PozidouAnastasiaMsc2018.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.