Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαπαβασιλείου, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2019-04-10T08:58:19Z-
dc.date.available2019-04-10T08:58:19Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22930-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΟι εικόνες είναι ένα μέσο οπτικοποίησης των λεκτικών προβλημάτων. Καθώς όμως υπάρχει πληθώρα εικονιστικών αναπαραστάσεων εξετάζεται η επίδραση του κάθε είδους στις επιδόσεις των μαθητών αλλά και η προτίμηση των ίδιων των μαθητών συγκεκριμένα από την ομάδα των μαθητών με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Μέσα από τη σύγκριση των αναπαραστατικών εικόνων, οι οποίες παρέχουν πληροφορίες σχετικά με ό,τι αναφέρεται εντός του λεκτικού προβλήματος και των σχηματικών αναπαραστάσεων μέσω της μοντελοποίησης, οι οποίες προσφέρουν συσχέτιση των δεδομένων του προβλήματος με αφαιρετικό τρόπο αναδείχθηκε το δεύτερο είδος εικόνων. Πιο συγκεκριμένα, στα προβλήματα διαίρεσης όπου εξετάστηκαν μαθητές της Δ’ Δημοτικού με ΗΕΑ αξιολόγησαν τις σχηματικές αναπαραστάσεις ως πιο βοηθητικές. Επίσης, σημείωσαν μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας στις επιδόσεις τους στην εξέταση που πλαισιώνονταν από αυτό το είδος των εικονιστικών αναπαραστάσεων. Μικρή διαφοροποίηση παρατηρήθηκε μεταξύ των δύο φύλων. Τα αγόρια παρουσίασαν καλύτερες επιδόσεις έναντι των κοριτσιών στην επίλυση προβλημάτων που οπτικοποιούνταν με σχηματικές αναπαραστάσεις. Τα συμπεράσματα της παρούσας έρευνας προστίθενται στο ευρύτερο σύνολο των σύγχρονων ερευνών σχετικά με τον θετικό ρόλο της μοντελοποίησης στην επίλυση των προβλημάτων.el
dc.format.extent116el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣχηματικές αναπαραστάσειςel
dc.subjectΜοντελοποίηση προβλήματοςel
dc.subjectΟπτικοποίηση προβλήματοςel
dc.titleΣύγκριση των επιδόσεων μαθητών Δ’ Δημοτικού με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης υποστηριζόμενων από διάφορα είδη εικονιστικών αναπαραστάσεωνel
dc.title.alternativeComparing the achievement of 4th graders with mild disabilities in division problems supported by different types of iconic representationsen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapavasileiouEiriniMsc2019.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons