Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΠρωτίδου, Σωσάνναel
dc.date.accessioned2019-04-05T07:01:37Z-
dc.date.available2019-04-05T07:01:37Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22872-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ διαχείριση γνώσης αποτελεί μια πρακτική ιδιαίτερα δημοφιλή στο πεδίο της διοικητικής επιστήμης τα τελευταία χρόνια. Έχει ήδη αναγνωριστεί ως ένα σημαντικό στοιχείο στη θεωρία του μάνατζμεντ και ιδιαίτερα στην εποχή της πληροφορίας που διανύουμε μπορεί να είναι καθοριστική για τη βιωσιμότητα των οργανισμών. Με την επιπρόσθετη συμβολή των ΤΠΕ σε αυτές τις προσπάθειες, ο ιδιωτικός τομέας φαίνεται ότι έχει ωφεληθεί από την αξιοποίηση της γνώσης τα τελευταία χρόνια. Ο δημόσιος τομέας έχοντας να αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα και εμπόδια, φαίνεται ότι αναγνώρισε και αυτός την ανάγκη υιοθέτησης πρακτικών ΔΓ για να μπορέσει να παρέχει ποιοτικότερες υπηρεσίες στους πολίτες. Στην παρούσα εργασία, ο ελληνικός δημόσιος τομέας θα είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος και μάλιστα ένας μεγάλος οργανισμός που ασχολείται με την απασχόληση. Ο οργανισμός αυτός είναι ο ΟΑΕΔ, στους υπαλλήλους του οποίου απευθυνθήκαμε για τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου με ερωτήσεις σχετικές με την απόκτηση και το διαμοιρασμό γνώσης, τα εργαλεία διαχείρισης γνώσης που χρησιμοποιούνται και την αξιολόγηση της αποδοτικότητας του Οργανισμού. Ο Οργανισμός αυτός διανύει μια περίοδο διοικητικής ανασυγκρότησης, η οποία από ότι προκύπτει έχει προσδώσει στον οργανισμό αρκετά στοιχεία που βοηθούν στη διαδικασία διαχείρισης και αξιοποίησης της γνώσης. Πιο συγκεκριμένα, από την ανάλυση που ακολούθησε, προέκυψε ότι οι υπάλληλοι του οργανισμού κατανοούν την αξία της γνώσης, χρησιμοποιούν αρκετά εργαλεία απόκτησης και διάχυσης γνώσης, αρκετά από τα οποία προέρχονται από τις ΤΠΕ. Γενικά, οι διαδικασίες που χρησιμοποιούνται αξιολογούνται ως επαρκείς και διαπιστώνεται ότι έχουν οδηγήσει τους υπαλλήλους, αλλά και τον οργανισμό συνολικά, σε επίπεδα μεγαλύτερης αποδοτικότητας.el
dc.format.extent173el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΔιαχείριση γνώσηςel
dc.subjectΔημόσιος τομέαςel
dc.subjectΔιαμοιρασμός γνώσηςel
dc.subjectΤΠΕel
dc.subjectΑποδοτικότηταel
dc.titleΚαλές πρακτικές και διάχυση γνώσης στον ΟΑΕΔel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκησηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ProtidouSosannaMsc2019.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons