Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22836
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτάμου, Λήδαel
dc.contributor.authorΖάγορα, Θεοδώραel
dc.date.accessioned2019-03-26T06:56:15Z-
dc.date.available2019-03-26T06:56:15Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22836-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος "Μουσική και Κοινωνία" - κατεύθυνση "Διδακτική της Μουσικής", Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα διατριβή επελέγησαν και μεταφράστηκαν 11 επιστημονικά άρθρα που χρησιμοποιούν τις καλλιτεχνικά βασισμένες εκπαιδευτικές ερευνητικές μεθόδους (arts-based educational research) της a/r/t-ογραφίας και της αυτοεθνογραφίας στον χώρο της μουσικής εκπαίδευσης, με σκοπό να αναδειχθεί η σημασία που μπορεί να έχει η υιοθέτηση και η εφαρμογή αυτών των σύγχρονων ερευνητικών μεθόδων στη μουσική εκπαιδευτική έρευνα και στη μουσικοπαιδαγωγική πρακτική. Οι σύγχρονες αυτές ερευνητικές μέθοδοι, που βρίσκουν εφαρμογή εδώ και αρκετά χρόνια στο εξωτερικό (στο πλαίσιο των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών), είναι ουσιαστικά άγνωστες στο ελληνικό μουσικοπαιδαγωγικό αναγνωστικό κοινό και όχι μόνο. Η καλλιτεχνικά βασισμένη εκπαιδευτική έρευνα, διαμέσου της δημιουργικής ερευνητικής εργασίας και γραφής/αναπαράστασης, που διερευνά, παρουσιάζει και ερμηνεύει τόσο το σύνθετο, όσο και το απλό, καθημερινό, συντελεί στην προσέλκυση μεγαλύτερου αναγνωστικού κοινού και παρακινεί για περισσότερη παραγωγή έρευνας από τους κόλπους της εκπαίδευσης και της τέχνης. Επίσης, από τη στιγμή που στην καλλιτεχνικά βασισμένη εκπαιδευτική έρευνα, η διδακτική πράξη ανατροφοδοτεί την ερευνητική δημιουργία και η ερευνητική δημιουργία βρίσκει άμεση εφαρμογή στη διδακτική πράξη, γεφυρώνεται το χάσμα που παρατηρείται μεταξύ της μουσικής εκπαιδευτικής έρευνας και της μουσικής εκπαιδευτικής πρακτικής. Απώτερος σκοπός είναι η χρήση σύγχρονων, καλλιτεχνικών-δημιουργικών μορφών έρευνας στη μουσική εκπαίδευση, να συμβουλεύσει και να παρακινήσει δημιουργικές πρακτικές στη διδασκαλία της μουσικής, που να ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα και στις ανάγκες των σημερινών παιδιών και των σπουδαστών μουσικής. Η προκείμενη εργασία ευελπιστεί να προσφέρει τέτοια ερεθίσματα και να δώσει τροφή για στοχασμό πάνω στη μουσική παιδαγωγική πράξη.el
dc.format.extent248el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚαλλιτεχνικά βασισμένη εκπαιδευτική έρευναel
dc.subjectA/r/t-ογραφίαen
dc.subjectΑυτοεθνογραφίαel
dc.subjectΜουσική εκπαίδευσηel
dc.titleΗ μουσική εκπαίδευση υπό το πρίσμα της καλλιτεχνικά βασισμένης εκπαιδευτικής έρευνας : το παράδειγμα της αυτοεθνογραφίας και της a/r/t-ογραφίας. Μετάφραση επιλεγμένων άρθρωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνίαel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZagoraTheodoraMsc2019.pdf3.88 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons