Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22829
Συγγραφέας: Χέδα, Παρασκευή
Τίτλος: Ψηφιακό μάρκετινγκ και ψηφιακός μετασχηματισμός στον κλάδο της ασφάλισης οχημάτων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στον κλάδο της ασφάλισης οχημάτων και νέες στρατηγικές μάρκετινγκ» υποβλήθηκε ως απαιτούμενο για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στα Πληροφοριακά Συστήματα. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να γίνει μια θεωρητική προσέγγιση του ψηφιακού μάρκετινγκ και του ψηφιακού μετασχηματισμού στον κλάδο της ασφάλισης οχημάτων. Στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης περιγράφεται η έννοια και ο ορισμός της ασφάλισης και γίνεται μια παρουσίαση της ιστορικής αναδρομής της ασφάλισης οχημάτων καθώς και μια έρευνα για την ελληνική ασφαλιστική αγορά στον κλάδο των οχημάτων. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνονται οι ορισμοί του ψηφιακού μάρκετινγκ, της ψηφιακής ασφάλισης και γίνεται μια παρουσίαση του μοντέλου διανομής των ασφαλιστικών προϊόντων. Επιπλέον παρουσιάζεται το μείγμα μάρκετινγκ των ασφαλιστικών εταιρειών και οι τύποι των πελατών και των αγοραστικών τους συνηθειών. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια μετάβαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό και των στρατηγικών που πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες.
Λέξεις Κλειδιά: Ασφάλιση οχημάτων
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Ψηφιακή ασφάλιση
Ψηφιακός μετασχηματισμός
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChedaParaskeuiMsc2019.pdf2.03 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons