Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22829
Author: Χέδα, Παρασκευή
Title: Ψηφιακό μάρκετινγκ και ψηφιακός μετασχηματισμός στον κλάδο της ασφάλισης οχημάτων
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στον κλάδο της ασφάλισης οχημάτων και νέες στρατηγικές μάρκετινγκ» υποβλήθηκε ως απαιτούμενο για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στα Πληροφοριακά Συστήματα. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να γίνει μια θεωρητική προσέγγιση του ψηφιακού μάρκετινγκ και του ψηφιακού μετασχηματισμού στον κλάδο της ασφάλισης οχημάτων. Στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης περιγράφεται η έννοια και ο ορισμός της ασφάλισης και γίνεται μια παρουσίαση της ιστορικής αναδρομής της ασφάλισης οχημάτων καθώς και μια έρευνα για την ελληνική ασφαλιστική αγορά στον κλάδο των οχημάτων. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνονται οι ορισμοί του ψηφιακού μάρκετινγκ, της ψηφιακής ασφάλισης και γίνεται μια παρουσίαση του μοντέλου διανομής των ασφαλιστικών προϊόντων. Επιπλέον παρουσιάζεται το μείγμα μάρκετινγκ των ασφαλιστικών εταιρειών και οι τύποι των πελατών και των αγοραστικών τους συνηθειών. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια μετάβαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό και των στρατηγικών που πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες.
Keywords: Ασφάλιση οχημάτων
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Ψηφιακή ασφάλιση
Ψηφιακός μετασχηματισμός
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChedaParaskeuiMsc2019.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons