Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΤσιουπλάκη, Αναστασία-Μαρίαel
dc.date.accessioned2019-03-07T13:08:12Z-
dc.date.available2019-03-07T13:08:12Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22766-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΠερίληψη Αντικείμενο αυτής της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη των κινήτρων χρήσης του Instagram από τις γυναίκες με σκοπό την προβολή προϊόντων μόδας. Θα προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε συμπεράσματα με τη διατύπωση των παρακάτω ερευνητικών υποθέσεων : 1. Επηρεάζει ο αλτρουισμός την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 2. Επηρεάζει η κοινωνική ταυτότητα την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 3. Επηρεάζει η ψυχαγωγία την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 4. Επηρεάζει η αναζήτηση πληροφοριών την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 5. Επηρεάζει η κοινωνικοποίηση-κοινωνική αλληλεπίδραση την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 6. Επηρεάζει η αντιλαμβανόμενη ενθάρρυνση την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 7. Επηρεάζει η επιδίωξη δημιουργίας στάτους την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 8. Επηρεάζει η στοργή την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 9. Επηρεάζει η τηλεπαρουσία την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram; 10. Επηρεάζει η σύνδεση Instagram και εαυτού την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 11. Επηρεάζει η διαφήμιση την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; 12. Επηρεάζει η ανταμοιβή την πραγματική και την ενεργή χρήση του Instagram ; Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο για τη διεξαγωγή της έρευνας και τα στατιστικά εργαλεία της μήτρας συσχέτισης και της ανάλυσης παλινδρόμησης. Συμπερασματικά η πλειοψηφία των μεταβλητών επιβεβαιώθηκε με τη μήτρα συσχέτισης αλλά με μια πιο λεπτομερή έρευνα της ανάλυσης παλινδρόμησης, κύρια μεταβλητή αναδείχθηκε η ψυχαγωγία για την πραγματική χρήση του Instagram και η αντιλαμβανόμενη ενθάρρυνση για την ενεργή χρήση του Instagram.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectΠραγματική χρήσηel
dc.subjectΕνεργή χρήσηel
dc.titleΤα κίνητρα χρήσης του Instagram από τις γυναίκες με σκοπό την προβολή προϊόντων μόδαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsiouplakiAnastasiaMsc2019.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons