Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΚαραγιαννίδης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2019-03-04T12:27:57Z-
dc.date.available2019-03-04T12:27:57Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22758-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο ν’ αναδείξει τις διάφορες επιμορφωτικές ανάγκες των μεταφραστών στην Ελλάδα με σκοπό το σχεδιασμό των αντίστοιχων επιμορφωτικών προγραμμάτων για μεταφραστές σύμφωνα με τις ανάγκες τους και τις βασικές αρχές εκπαίδευσης των ενηλίκων (όλη η διαπραγμάτευση λαμβάνει χώρα στο ‘πλαίσιο’ της εκπαίδευσης ενηλίκων). Η συνέχιση της εκπαίδευσης ενηλίκων στη σύγχρονη εποχή και η σχετική ‘αναβάθμιση’ των γνώσεων έχει καταστεί πλέον αναγκαία προκειμένου να ‘καλυφθούν’ επαγγελματικές αλλά και προσωπικές ανάγκες, ενώ η περιοχή της εκπαίδευσης των ενηλίκων έχει ‘προσελκύσει’ το ενδιαφέρον των μελετητών, καθώς διαφοροποιείται από τη λεγόμενη ‘τυπική εκπαίδευση’, διότι οι ανάγκες, τα κίνητρα και οι τρόποι μάθησης των ενηλίκων είναι διαφορετικά, γι’ αυτό και απαιτούνται, στην πράξη, διαφορετικές μέθοδοι και τεχνικές. Το συγκεκριμένο θέμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διότι αφενός ζούμε σε μία εποχή σύγχρονων απαιτήσεων, όπου η μόρφωση/επιμόρφωση διαδραματίζουν ιδιαίτερο ‘ρόλο’ σε επαγγελματίες και ‘στελέχη’, αφετέρου διότι δεν έχει διενεργηθεί ποτέ καμία παρόμοια έρευνα στην Ελλάδα, κάτι που καθιστά την παρούσα μοναδική στο είδος της. Στο πλαίσιο της εμπειρικής αυτής έρευνας (ποιοτικής), εξετάζονται και διευκρινίζονται οι έννοιες της ‘επιθυμίας’, της ‘ζήτησης’, της ‘ανάγκης’ και ιδιαίτερα της επιμορφωτικής, της ‘εκπαίδευσης’, της ‘κατάρτισης’, της ‘επιμόρφωσης’, της ‘επαγγελματικής ανάπτυξης’, ενώ ‘σκιαγραφείται’ το ‘προφίλ’ του μεταφραστή με μία ιστορική αναδρομή στην ιστορία της μετάφρασης και διερευνώνται, στην πράξη, οι διάφορες επιμορφωτικές ανάγκες των μεταφραστών σύμφωνα με τις δικές τους απόψεις και εκτιμήσεις με ‘βάση’ ένα δείγμα 16 μεταφραστών απ’ όλη τη χώρα. Τονίζεται η σημασία της διερεύνησης των επιμορφωτικών αναγκών ως ‘α΄ βήμα’ για το ‘σχεδιασμό’ και την ‘υλοποίηση’ αντίστοιχων προγραμμάτων. Τέλος, αποτιμώνται τα διάφορα αποτελέσματα της έρευνας σε σχέση με τα ευρήματα άλλων ερευνών και εξάγονται συμπεράσματα, απ’ όπου προκύπτει σχετική συζήτηση και προτείνονται διάφορες προτάσεις για το σχεδιασμό επιμορφωτικών προγραμμάτων.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectΜεταφραστήςel
dc.subjectΕκπαίδευση των ενηλίκωνel
dc.subjectΕπιμόρφωσηel
dc.subjectΔιερεύνηση επιμορφωτικών αναγκώνel
dc.titleΔιερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των μεταφραστών στην Ελλάδαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaragiannidisKonstantinosMsc2018.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons