Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαναγιωτίδης, Θεόδωροςel
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Ελένηel
dc.date.accessioned2019-03-01T07:53:56Z-
dc.date.available2019-03-01T07:53:56Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22748-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ πρόβλεψη των πωλήσεων συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση των επιχειρήσεων, κυρίως όσων έχουν υιοθετήσει μια περισσότερο πελατοκεντρική προσέγγιση. Οι εταιρείες αντιμετωπίζουν αρκετές προκλήσεις προκειμένου να προβλέψουν με ακρίβεια τις πωλήσεις, χωρίς να γνωρίζουν τη μελλοντική ζήτηση. Από το 2006, όμως, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά η υπηρεσία Google Trends, η διαδικασία της πρόβλεψης πέρασε σε άλλη διάσταση, καθώς ένα μεγάλο πλεονέκτημα της συγκεκριμένης εφαρμογής είναι ότι συλλέγει “Big Data”, επεξεργάζεται τις πληροφορίες προς διευκόλυνση της ανάλυσης και στη συνέχεια, παρέχει τις πληροφορίες αυτές δωρεάν. Αυτή η έκρηξη δεδομένων προσέλκυσε αμέσως το ακαδημαϊκό ενδιαφέρον, παρακινώντας τους ταυτόχρονα να εξερευνήσουν αυτό το νέο τομέα που δείχνει να έχει πολλές προοπτικές. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η καταγραφή των διαφόρων μεθόδων που έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία χρόνια προκειμένου να προβλεφθούν οι πωλήσεις ή άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα είτε έμμεσα τις πωλήσεις μέσω των Google Trends. Για να αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο τα δεδομένα αναζήτησης ιστού συμβάλλουν στους διάφορους τομείς έρευνας, γίνετε αναφορά σε άλλες προηγούμενες μελέτες, κυρίως ερευνητικές εργασίες, που χρησιμοποίησαν την υπηρεσία Google Trends ή επηρεάστηκαν από αυτή.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGoogle Trendsen
dc.subjectForecastingen
dc.subjectSearch engine dataen
dc.subjectSalesen
dc.titleΠρόβλεψη πωλήσεων με Google Trendsel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulouEleniMsc2018.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons