Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαραβάκου, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΠουλτίδου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2019-03-01T07:29:05Z-
dc.date.available2019-03-01T07:29:05Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22747-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ σύγχρονη κοινωνία χαρακτηρίζεται από μία σειρά προκλήσεων. Οι ραγδαίες εξελίξεις που συντελούνται στον οικονομικό και τεχνολογικό τομέα επηρεάζουν τον σύγχρονο άνθρωπο, ο οποίος προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικός και ικανός να ανταπεξέλθει στις ταχύτατες αλλαγές της κοινωνίας καλείται να αναβαθμίζει και να ανανεώνει διαρκώς τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις, τα προσόντα και τις δεξιότητές του. Μέσα σε αυτήν τη διαρκώς εξελισσόμενη και ανταγωνιστική κοινωνία, εφόδια όπως η οργανωτικότητα, η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία του τρόπου σκέψης και δράσης για την ατομική και κοινωνική ανάπτυξη και εξέλιξη, καθίστανται απαραίτητα για κάθε άνθρωπο ανεξαρτήτως φύλου, φυλής, καταγωγής και ηλικίας. Η ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ) και ειδικότερα της ΕΕΚ Ενηλίκων αποτελεί το κλειδί για την επιτυχή ανταπόκριση στις νέες προσδοκίες. Το γεγονός αυτό έχει σαν αποτέλεσμα χώρες που αφουγκράστηκαν έγκαιρα την ανάγκη της κοινωνίας για συνεχή αναβάθμιση προσόντων του πληθυσμού τους και δημιούργησαν ένα ισχυρό σύστημα ΕΕΚ Ενηλίκων με υψηλά ποσοστά συμμετοχής και ορθές πρακτικές, όπως οι σκανδιναβικές χώρες, να αποτελούν ισχυρό παράδειγμα προς μίμηση για τον υπόλοιπο κόσμο και να λαμβάνουν όλο και μεγαλύτερη προσοχή. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επιδιώκει να μελετήσει το πεδίο της ΕΕΚ Ενηλίκων. Πιο συγκεκριμένα αποτελεί μία προσπάθεια ανάλυσης και σύγκρισης των συστημάτων ΕΕΚ Ενηλίκων της Ελλάδας και της Σουηδίας, που παρέχουν δευτεροβάθμια και μετα-δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον επιδιώκει μέσω της επιλογής της ποιοτικής μεθόδου για την Ελλάδα και της βιβλιογραφικής μελέτης για τη Σουηδία να διερευνήσει τον ρόλο και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτών ενηλίκων για την ενήλικη μάθηση και στη συνέχεια να προβάλει ορισμένες προτάσεις για τη βελτίωση του συστήματος ΕΕΚ Ενηλίκων στην Ελλάδα, καθώς σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας προέκυψαν δυσλειτουργίες που συνδέονται με την ιδιαιτερότητα του/της ενήλικα/ης εκπαιδευομένου/ης και τον ρόλο του/της εκπαιδευτή/τριαςel
dc.format.extent138el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκωνel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.subjectΣουηδίαel
dc.subjectδευτεροβάθμια και μετα-δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΔευτεροβάθμια και μετα-δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων σε Ελλάδα και Σουηδίαel
dc.title.alternativeSecondary and upper-secondary vocational education and training in Greece and Swedenen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PoultidouSofiaMsc2019.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons